۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۵۹۱۲۰
در ھمایش «شخصیت و عملکرد آیت الله خامنه ای» در هند مطرح شد؛

یکی از علمای هند: با مخالفان ولایت فقیه مبارزه می کنیم

ھمایش «شخصیت و عملکرد رھبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله سید علی خامنه ای» از جانب نھاد ھای و موسسات مختلف ھندوستان برگزار شد.
ھمایش شخصیت و عملکرد آیت الله خامنه ای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ھمایش «شخصیت و عملکرد رھبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای» از جانب نھاد ھای و موسسات مختلف ھندوستان و با حضور رھبران دینی، علما  و روحانیون، اندیمشندان و صاحب نظران، شخصیت ھای فرھنگی، اجتماعی  و سیاسی، سران نھادی ھا و اقشار مختلف مردم در حسینه آصف دولت شھر لکھنو ھند برگزار شد.

این ھمایش با تلاوت آیاتی چند از قران کریم از سوی یکی از قاریاں معروف ھند آغاز سپس روحانیون در خصوص اھمیت مرجعیت، ولایت فقیه و شخصیت مقام معظم رھبری سخنرانی کردند.

حجت الاسلام سید منظر صادق رضوی مبلغ برجسته ھندی در خصوص اھمیت سیاست از دیدگاه اسلام و نقش مقام معظم رھبری در اداره جمھوری اسلامی در سه دھه گذشته اشاره کرد و گفت: قدرت ھای استکباری با تمام قوا برای نابودی انقلاب تلاش کردند اما رھبری مدبرانه آیت الله العظمی خامنه ای انقلاب اسلامی را از گزند دشمن محفوظ نگھداشت.

وی با اشاره به حمله گروه تندرو حامیان شیرازی به سفارت جمھوری اسلامی در لندن و توھین به آیت الله خامنه ای از سوی وکیل صادق شیرازی در ھندوستان گفت: دشمن با تاسیس شیعه انگلیسی قصد تفرقه بین ملت شیعه را دارد اما بحول قوۃ الھی موفق نخواھد شد .

حجت الاسلام سید صفدر حسین جونپوری مدیر حوزه علمیه شھر جونپور در سخنانی به نقش مقام معظم رھبری در خنثی سازی توطئه استکبارجھانی اشاره کرد و افزود: اگر ولی فقیه نبود عتبات عالیات عراق و سوریه ھم الان نبودند.

وی در خطاب به مخالفین ولایت فقیه گفت: ھرکس پرچم مبارزه با ولایت فقیه را برافراشته کند ما حامیان ولایت ان پرچم را سرنگون خواھیم کرد ./988/ب۹۰۲/ف

اشھد نقوی
ارسال نظرات