۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۵۸۵۶۶
پیش از ظهر امروز؛

نشست اولیای طلاب با مسؤولان مدرسه علمیه امام خمینی اهواز برگزار شد

نشست صمیمی اولیای طلاب با مسؤولان و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با حضور زعیم حوزه علمیه استان خوزستان برگزار شد.
نشست اولیای طلاب با مسؤولان مدرسه علمیه امام خمینی اهواز برگزار شد نشست اولیای طلاب با مسؤولان مدرسه علمیه امام خمینی اهواز برگزار شد نشست اولیای طلاب با مسؤولان مدرسه علمیه امام خمینی اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست صمیمی اولیای طلاب با مسؤولان و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با حضور زعیم حوزه علمیه استان در مدرسه علمیه امام خمینی برگزار شد.

در این نشست حجت ‌الاسلام علیرضا قربانی، مدیرمدرسه امام خمینی (ره) جناب در اول برنامه از حضور والدین گرامی در برنامه تقدیر و تشکر کرد.

همچنین حجت الاسلام امینی، امام جمعه مسجد سلیمان دیگر سخنران نشست ابراز داشت: از خانواده های طلاب برای تربیت مناسب و تشویق شان به تحصیل و تربیت در حوزه تقدیر و تشکر می کنیم.

امام جمعه  با اشاره به ترسیم وضعیت علمی و تحصیلی طلاب از حوزه های پیشین تاکنون عنوان داشت: ترسیم جایگاه ویژه یک طلبه در حکومت اسلامی، آشنایی با وظایف یک طلبه در جامعه و ترسیم وضعیت معیشتی طلاب بسیار ضروری است.

در پایان نشست هم آیت الله موسوی جزایری ضمن تشکر از زحمات و حمایت های خانواده های طلاب، نکاتی درباره حوزه های علمیه استان بیان کرد./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات