۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۵۸۲۳۸
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی تهران:

بیش از ۵ هزار مبلغ در سطح استان تهران فعالیت تبلیغی دارند

حجت الاسلام کوششی با بیان اینکه توسعه و تقویت شبکه تبلیغ از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است که این موضوع در استان تهران به خوبی انجام شده است، گفت: ۲ هزار مبلغه و حدود ۳۲۰۰ مبلغ و همچنین ۲۹۲۰ امام جماعت در سطح استان تهران فعالیت دارند.
تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کوششی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان تهران امروز در همایش تجلیل از مبلغان و وعاظ برتر استان تهران که در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، گفت: توسعه و تقویت شبکه تبلیغ از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است که این موضوع در استان تهران به خوبی انجام شده است.

وی افزود: 2 هزار مبلغه و حدود 3200 مبلغ و همچنین 2920 امام جماعت در سطح استان تهران فعالیت دارند.

حجت الاسلام کوششی از برگزاری چندین دوره آموزشی برای مبلغان خبر داد، ابراز کرد: در سال 96 حدود 152 نفر به عنوان روحانی مستقر در سطح شهرستان‌های استان تهران فعالیت می‌کنند که تاکنون چندین دوره آموزشی برای آنها برگزار شده است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: روحانیان مستقر استان تهران در مناسبت های دینی و انقلابی و همچنین در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری ائمه جماعات مساجد نقش خوبی در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و همچنین جذب نوجوانان و جوانان به دین و آشنایی این گروه ها با آموزه های دین، داشته است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات