۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۵۵۷۹۲۹
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان:

حفظ انقلاب اسلامی ایران مهمترین وظیفه مردم و مسؤولان است

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که حفظ انقلاب اسلامی ایران مهمترین وظیفه مردم و مسؤولان است، گفت: دشمنان دین اسلام به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران هستند و وظیفه مردم و مسؤولان است که از دین اسلام در برابر ترفندهای دشمن دفاع کنند.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان

حجت الاسلام شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با انقلاب اسلامی، گفت: خط فکری امام خمینی اعتماد نکردن به دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به اینکه فداکاری امام خمینی(ره) در برابر دسیسه ها و فتنه گری ها سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد، افزود: سینه سپر کردن امام در مقابل دشمنان اسلام را انسان از امام خمینی یاد بگیرد.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه راه و رسم امام خمینی در مبارزه با کفر، اعتماد نکردن به دشمن است، اظهار داشت: رشادت ها و از جان گذشتن نیروهای حزب الله در لبنان و یمن، نیروهای فاطمیون، زینبیون و مردم عاشق و سینه چاک اسلام محمدی(ص) برای نابودی دشمنان اسلام عزم خود را حذب کرده اند.

وی ایراد کرد: پیشرفت علمی در ایران و تبدیل شدن به یک بلاد اسلامی و یک قطب علمی در جهان، بیانگر استقلال ایران و رها شدن از ظلم حکومت پهلوی است.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با اشاره به زندگی و دوران کودکی حضرت امام خمینی(ره)، تاکید کرد: ایشان در زمان نوجوانی در مقابل ظلم ایستادگی می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که حفظ انقلاب اسلامی ایران مهم ترین وظیفه مردم و مسؤولان است، گفت: دشمنان دین اسلام به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران هستند و وظیفه مردم و مسؤولان است که از دین اسلام در برابر ترفندهای دشمن دفاع کنند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات