۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۵۶۲۸۰

مهلت نام نویسی در حوزه علمیه خواهران لرستان تا ۲۰ اسفند تمدید شد

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از تمدید مهلت نام نویسی در حوزه خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند تا ۲۰ اسفند ماه جاری نسبت به نام نویسی اقددام کنند.
پذیرش

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مهلت نام نویسی در حوزه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان ورود به حوزه می توانند تا 20 اسفندماه نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند، افزود: توصیه می شود علاقه مندان ورود به حوزه ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مهرابی با بیان اینکه داوطلبان ورود به حوزه چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان در هر سال است، عنوان داشت: تمدید مهلت فرصتی برای علاقه مندان و افرادی است که تاکنون فرصت نام نویسی پیدا نکردند و یا از پذیرش حوزه اطلاع نداشته اند.

وی با یادآوری به اینکه ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان در سال جدید 450 نفر اعلام شده است، بیان کرد: پذیرفته شدگان در سطح دو و سه حوزوی مشغول تحصیل خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: افزون بر داشتن شرایط سنی و تحصیلی اعلام شده از سوی حوزه پس از تحقیق میدانی و برگزاری دوره مصاحبه تلاش می شود از بین برگزیدگان افراد توانمند و با استعداد جذب شود.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب در مدارس، مساجد و در پایگاه های بسیج عنوان داشت: خواهران طلبه با تبلیغنسل جوان را نسبت به حوزه آشنا می کنند.

مهرابی هدف از انجام فعالیت های تبلیغی خواهران طلبه را آگاهی بخشی و هدایت دانش آموزان علاقه مند و با استعداد به سمت حوزه های علمیه عنوان کرد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات