۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۵۵۶۴۳

برگزاری یادواره شهدای روحانی در مدرسه علمیه امام جعفرصادق اندیمشک

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اندیمشک از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان اندیمشک خبر داد.
شهدای روحانی

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان اندیمشک عنوان داشت: این دوره فردا و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مدرسه و با حضور طلاب و اساتید برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه یادواره شهدای روحانی دربرگیرنده شهدای روحانی شهرستان از دوران جنگ تحمیلی و دفاع از حرم است، افزود: 11 شهید روحانی از شهرستان اندیمشک در دفاع از انقلاب و ولایت جانشان را تقدیم کردند که در این باره یک روحانی شهید از مدافعان حرم است.

این مقام مسؤول به برگزاری دوره روخوانی، روانخوانی و تحوید سطح یک و دو قرآن کریم برای طلاب اشاره کرد و گفت: جام ورزشی شهدای روحانی میان طلاب و اساتید برگزار شد؛ ضمن اینکه جلسات و مشاوره های خانوادگی براساس پایه های تحصیلی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام خادمی بیان داشت: مشاوره های خانوادگی در مناسبت های انقلابی از قبیل دهه فجر، 9 دی و 22 بهمن با موضوع تبیین سخنان رهبری، روشنگری، تبیین مواضع سیاسی و انقلابی برگزار شد.

وی در رابطه با ایام فاطمیه از برگزاری مناسبات و عزاداری های مذهبی در کنار جلسات اخلاق هفتگی در این مدرسه خبر داد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات