۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۵۵۵۸۸
آیت‌الله صدیقی:

حضرت فاطمه با ولایتمداری مقابل نفوذ، نفاق و استکبار ایستادند

آیت‌الله صدیقی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) با ولایتمداری تمام مقابل نفاق، استکبار و نفوذ به مقاومت و استقامت پرداخته و در این مسیر جان خود را فدا کردند.
مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا (س) با حضور رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، شامگاه شنبه در مراسم سوگواری حضرت فاطمه(س) که با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: خداوند برای هدایت بشر همواره خلیفه و جانشینی بر روی زمین دارد.

وی افزود: همه ما درباره این جانشین و خلیفه الهی امتحان می‌شویم هرکس نسبت به این مساله غفلت کند مردود می‌شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خدا و پیامبران الهی و اولیای او بر اعمال انسان شاهد و ناظر هستند، عنوان کرد: امروز ولی خدا بر ما حضرت ولی عصر(عج) هستند مبادا نسبت ولایت امام شاهد و ناظر بر اعمال خود غفلت کنیم که گمراه خواهیم شد.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به هجمه‌های دشمن از طریق فضای مجازی، ابراز کرد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی تلاش دارد که جوانان ما را نسبت به ولایت بدبین کرده و محبت این امر الهی را از دل آنها خارج کند.

وی با بیان اینکه ولایت ولی خدا همراه با علم، رحمت، عقل و شعور اما ولایت بشری همراه با جهل و نادانی، دیکتاتوری و فساد است، گفت: خداوند برای هر عملی پاداشی قرار داده است اما کسانی که ولایت ولی خدا را نپذیرند حتی اعمال نیک آنها هم پذیرفته نخواهد شد چراکه ملاک پذیرش یا رد اعمال انسان بر مبنای ولایت‌پذیری او از ناحیه خداوند است.

امام جمعه موقت تهران افزود: شیطان 6 هزار سال خداوند را عبادت کرد اما چون از عمق جان نبود و به ظاهر خود را در صف ملایک قرار داده بود با رد ولایت الهی مردود و مطرود درگاه الهی شد.

آیت‌الله صدیقی در ادامه با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که مستکبران عالم مشت چدنی خود را در پوشش مخملی و به نام دموکراسی جا می‌زنند، گفت: امروز مستکبران صرفا ادعای دموکراسی دارند اما در حقیقت با استبداد و دیکتاتوری تمام حیوانیت را برای مردم آزاد کرده و انسانیت را قدغن می‌کنند که بتوانند با استعمار و به بردگی کشیدن مردم خود را به مقصد قدرت و ثروت برسانند.

وی افزود: آنانی که از بیت‌المال حقوق گرفته اما به مردم خدمت نمی‌کنند بدانند که خداوند برای هر عملی پاداشی قرار داده است و باید به درگاه الهی پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت تهران، با بیان اینکه امثال شهید حججی‌ها به علت ولایت‌مداری عزیز عالم شدند، گفت: با اینکه امر ولایت شرط دینداری نزد خداوند است اما سکولارها و امانیست‌ها در تبعیت از شیطان برای رسیدن به قدرت و ثروت ولایت را کنار زده و تابع آن نشدند.

آیت‌الله صدیقی افزود: کسانی که محبت ولایت را از قلب خود خارج کردند همواره مورد لعن و نفرین الهی بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) نور عالم بالا با ولایتمداری تمام مقابل نفاق، استکبار و نفوذ به مقاومت و استقامت پرداخته و در این مسیر جان خود را فدا کردند./۸۱۳/پ202/ب1

ارسال نظرات