۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۵۵۳۷۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مبارزه با مفاسد اقتصادی و بی‌قانونی‌ها خواسته به‌حق مردم است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مبارزه با اختلاس‌ها و مفاسد اقتصادی و برخی دیگر از بی‌قانونی‌های رایج در کشور خواسته به‌حق مردم است که باید مسؤولان به آنها پاسخ درست بدهند.
حجت الاسلام یعقوبی - نماز جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به حماسه باشکوه مردم ایران در یوم‌الله 22 بهمن امسال، اظهار کرد: مراسم راهپیمایی و تظاهرات سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نمایش عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان بود.

وی افزود: دشمنان با توطئه و فتنه‌های خود نتوانستند جلوی ملت ایران را بگیرند و مردم در یوم‌الله 22 بهمن امسال با لبیک به ندای رهبری بسیار تماشایی و خوش‌تر از همیشه درخشیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: انقلاب اسلامی همانند قطاری پرسرعت در حال حرکت بوده و منافقین و بدخواهان نظام را مقتدرانه از سر راه برمی‌دارد.

خطیب نماز جمعه بجنورد در ادامه خواستار جدیت مسؤولان برای حل مشکلات ملت غیور و ولایی شد و گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی و برخی بی‌قانونی‌ها، خواسته به‌حق مردم است و مسؤولان باید با رفع مشکلات، قدردان این قهرمانان واقعی باشند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بجنورد با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: این بانوی بزرگوار جهان اسلام، مدافع امامت و شهیده راه ولایت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: حضرت زهرا (س) جریان نفاق و نفوذ را به مردم معرفی کرد و در حال حاضر هم مردان دلیر و دلاور به‌عنوان مدافعان حرم در صحنه دفاع از اهل بیت (ع) حاضر می‌شوند./9314/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات