۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۵۵۳۵۱
امام جمعه کرمان:

هوا و هوس انسان را از راه حق دور می کند

امام جمعه کرمان با اشاره به این که فرد مسلمان در همه امور باید راهی که در آن رضایت خدا وجود دارد را انتخاب کند، گفت: انسان نباید از رفتارهای هوا پرستانه پیروی کند و تبعیت از هوا و هوس راه حق را می بندد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر گفت: مردم در زندگی های خود تقوا را فراموش نکنند.

وی افزود: انسان مسلمان باید تلاش کند تا در تمام صحنه های زندگی خود تقوا را رعایت کند تا بتواند دنیا و آخرت خوبی را برای خود بسازند.

امام جمعه کرمان  با اشاره به این که فرد مسلمان در همه امور خود باید راهی که در آن رضایت خدا  وجود دارد را انتخاب کند، ایراد کرد: انسان نباید از رفتارهای هوا پرستانه پیروی کند و تبعیت از هوا و هوس راه حق را می بندد.

وی تاکید کرد: انسانی که به رفتارهای  هوا پرستانه تمایل پیدا می کند نظام هستی بخش را به خطر می اندازد و نمی تواند زندگی خوبی را برای خود و خانواده درست کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی بیان کرد: در بعضی از جوامع رفتارهای هوا پرستانه با رای و انتخاب اکثریت جامعه هستند.

امام جمعه کرمان با بیان این که هواهای نفسانی انسان را به درگاه جهنم هدایت می کند، افزود: گرایش ها و میل های باطلی که انسانهای خودخواه در جوامع مختلف به وجود می آورند، سبب نابود کردن زندگی و تباه کردن مردم بی گناه آن جامعه می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی بیان کرد: جنگ ها و مشکلاتی که با رفتارهای هواپرستانه انسانهای خبیث شکل می گیرد از انتخاب کردن راه فساد اکثریت جامعه است.

وی با توجه به این که راه امام خمینی کشور را رو به پیشرفت می برد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با انتخاب کردن راه صحیح و درست در چارچوب اسلام واقعی، مردم را دعوت به انتخاب انقلاب اسلامی ایران کرده اند.

امام جمعه کرمان با اشاره به زندگی اجتماعی حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: ایشان در زمان حیات خود از حریم نبوت، شخصیت و امامت حضرت علی(ع) دفاع کردند.

وی در پایان گفت: آگاهی و بصیرت مردم نجیب ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن بیانگر انقلابی بودن این ملت عزیز است./ ۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات