۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۵۵۲۵۲
ولایتی:

لکه ننگ رژیم صهیونیستی هرچه زودتر باید ریشه‌کن شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چنانچه کمک مجموعه مقاومت اسلامی و خاصه خط مقاومت نبود امروز شاهد حضور تروریست‌هایی همچون داعش در بغداد، دمشق و تا حدودی در بیروت بودیم.
ولایتی دکتر علی اکبر ولایتی

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اکبر ولایتی مشاور رهبری در امور بین‌الملل امروز در مراسم راز رضوان ویژه دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه که در تالار وزارت کشور برگزار شد با اشاره به زمان حضور خود در وزارت خارجه اظهار داشت: در زمان حضور خود در وزارت خارجه با شکل‌گیری مقاومت و نحوه مبارزه آنها آشنایی داشتم.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز بسیاری از رسانه‌ها به دنبال کمک‌های ایران به لبنان، عراق، فلسطین و افغانستان سعی دارند شبهه‌هایی را ایجاد کنند، امروز دشمن سعی دارد به ایران بپردازد هرچند که این صداها؛ صداهایی است که توسط مزدوران در حال پخش شدن است و افراد جاهل هم این موضوعات را بیان می‌کنند، هرچند این جمعیت ناچیز است اما توسط برخی آن را بزرگنمایی می‌کنند.

مشاور رهبری در امور بین الملل تاکید کرد: ارتباط بین ایران و جهان اسلام مربوط به گذشته اسلام است، شکل گیری سلسله صفویه به عنوان شکل دهنده و بازتعریف هویت ایرانی حول محور اهل بیت(ع) توسط لبنانی ها صورت گرفت.

ولایتی یادآور شد: بین ایران و اهل‌بیت(ع) و منطقه یک ارتباط دیرینه وجود دارد، همچنین در زمان جنگ‌های صلیبی در دفاع از فلسطین شاهد این ارتباط بودیم، در واقع صلیبی‌ها در فلسطین شکست خوردند و ان شاءالله شکست اسرائیل هم در فلسطین رخ خواهد داد.

وی افزود: امیداوریم که لکه ننگ رژیم صهیونیستی هرچه زودتر ریشه‌کن شود، البته فراموش نکنید صبر مسلمانان زیاد است و به این راحتی کنار نمی‌کشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: چنانچه کمک مجموعه مقاومت اسلامی و خاصه خط مقاومت نبود امروز شاهد حضور تروریست‌هایی همچون داعش در بغداد، دمشق و تا حدودی در بیروت بودیم./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات