۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۵۵۲۴۹
دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل‌العداله یمن:

مظلومیت مردم یمن به جهان رسانده شود

دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل‌العداله یمن گفت: باید مظلومت مردم یمن را به جهان برسد و امروز تاسوعایی که در یمن صورت گرفته نباید به عاشورا تبدیل شود.
العماد

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسن علی العماد صبح امروز در همایش نهضت جهانی حضرت امام روح‌الله اظهار داشت: امروز حدود 500 هزار خانه در یمن توسط کشور آل سعود ویران شده است و آل سعود با پشتوانه آمریکا و رژیم صهیونیستی این کشور را بمباران می‌کنند.

وی گفت: طبق آمار سازمان ملل در هر روز پنج نفر کودک فوت می‌کنند و تاکنون میلیون‌ها نفر مبتلا به بیماری وبا شدند.

دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل‌العداله یمن با بیان اینکه تاکنون 3 هزار نفر در یمن به علت بیماری وبا شهید شدند، افزود: سازمان ملل می‌گوید بزرگ‌ترین فاجعه بشریت در یمن رخ می‌دهد و این کشور از زمین و آسمان محاصره است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین العماد با بیان اینکه سه سال هر روز در تمام شهرهای یمن کشتار صورت می‌گیرد، تصریح کرد: ابرقدرت‌های جهان و کشورهای ثروتمند یمن را محاصره کرده و جنایت‌های متعددی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در سه سال اخیر تاکنون 35 هزار نفر در کشور یمن شهید شدند که از این تعداد 2 هزار و ۸۰۰ کودک و نیز 2 هزار و 27 نفر زن هستند.

دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل‌العداله یمن خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد بیمارستان‌های یمن یا تعطیل شده و یا توسط هواپیماهای آل سعود بمباران شدند و اگر به این بیمارستان‌ها کمک نشود باید شاهد کشته شدن تعداد زیادی از افراد باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین العماد اظهار کرد: این مردم چه گناهی کردند که باید هر روز کشته شوند؟ چرا باید خانه آن‌ها ویران شود؟ این کشور در محاصره قرار دارد اما کسی حرفی نمی‌زند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دوباره واقعه کربلا تکرار شود، افزود: ابرقدرت‌ها و پولدارها این کشور را با محاصره مواجه کردند و اگر کسی هم حرفی بزند یا با پول و یا با زور خفه می‌کنند‌.

دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل‌العداله یمن گفت: دشمن می‌داند یمن پایگاه مهمی برای شیعیان علی‌بن‌ابیطالب (ع) است و اگر ملت یمن قیام کند آن‌ها نابود می‌شوند لذا این کشور را در محاصره قرار داده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین العماد عنوان کرد: یمن مانند آتش زیر خاکستر بود ولی امام راحل آن‌ها را زنده کردند، آن‌ها می‌دانند اگر یمن آزاد شود پرچم امام زمان (عج) از یمن بلند خواهد شد و مستکبران نابود می‌شوند.

وی بیان کرد: شما مردم باید مظلومت مردم یمن را به جهان برسانید و امروز تاسوعایی که یمن صورت گرفته نباید به عاشورا تبدیل شود./۸۸۰/د103/ب1

منبع: فارس

ارسال نظرات