۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۵۴۸۵۱
آیت الله مکارم شیرازی با تقدیر از حماسه آ‌فرینی ملت:

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی جواب محکمی به دشمنان دادند

حضرت آ‌یت الله مکارم با بیان این که مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی جواب محکمی به دشمنان و بدخواهان دادند، گفت: باید قدر این مردم را دانست و از آن ها تشکر کرد که چنین حماسه ای آفریدند.
 درس خارج فقه حضرت آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.

وی افزود: الحمدلله راهپیمایی 22 بهمن با آبرومندی تمام برگزار شد و باید از این مردم آگاه و بصیر تشکر کرد، دشمنان قبل از راهپیمایی پیوسته مردم را از حضور نهی می کردند و فشار می آوردند اما مردم بر خلاف خواسته دشمن بیش از سال های قبل حضور پیدا کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی جواب محکمی به دشمنان و بدخواهان دادند، اظهار داشت: باید قدر این مردم را دانست و از آن ها تشکر کرد که چنین حماسه ای آفریدند.

وی ادامه داد: مردم توانستند در این شرایط حساس دشمن راناامید کنند، البته دشمنان سعی می کنند که اخبار این حضور پرشور را مخفی کرده و در دنیا منتشر نکنند اما بالاخره منتشر می شود و گزارش ها می رسد و می فهمند که در دنیا چه خبر است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد: واقعا کار مهمی انجام شد و بنده وقتی مشاهده کردم متوجه شدم که با سال گذشته بسیار تفاوت داشت، امیدواریم خداوند شر اشرار را از ملت ایران و مسلمانان دنیا برطرف بگرداند./1323/

ارسال نظرات