۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۵۵۴۶۷۱
ایستاده پای انقلاب؛

آغاز راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در ۵۹ شهر مازندران

همزمان با سراسر کشور مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن از دقایقی قبل در ۵۹ نقطه مازندران آغاز شد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با سراسر کشور مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن از دقایقی قبل در شهرهای مختلف مازندران آغاز شد.

براساس این گزارش، مردم شهرهای مختلف مازندران به ویژه مرکز استان زودتر از موعد مقرر با حضور در میادین اصلی شهر با سر دادن ندای الله اکبر، 22 بهمن 96 را آغاز کردند.

این گزارش می افزاید؛ در ساری مسیر های تعیین شده برای راهپیمایی 22 بهمن از میدان ساعت تا میدان امام خمینی(ره) تعیین شده است و مردم علوی و همیشه در صحنه ساری از ساعت ها قبل در میدان ساعت ساری حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ساری با در دست داشتن تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین پرچم کشور عزیزمان فریاد الله اکبر سر دادند.

این گزارش می افزاید؛ زن، مرد، پیر و جوان از هر گروه و جریانی امروز فارغ از گرایش های سیاسی به میدان آمدند و بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

براساس این گزارش، از 59 نقطه دیگر مازندران نیز گزارش رسید مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله دهه مبارک فجر نیز از دقایقی قبل آغاز شده و مردم ولایت مدار و غیور مازندران با حضور گسترده خود در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبری تجدید بیعت کردند.

این گزارش می افزاید؛ مردم با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سیاست ها و اقدامات نظام سلطه علیه ملت ایران را در چهار دهه اخیر محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، مردم دیار علویان که در هشت سال دفاع مقدس با خلق حماسه‌های پرشور موجب یاس دشمنان شدند امروز نیز با آغازی زودهنگام اثبات خواهند کرد که همچنان با حماسه‌سازان بی‌سنگر هستند و نگهبانانی لایق برای راه خمینی کبیرند.

مردان و زنان غیور مازندرانی  با خلق حماسه ای بی نظیر در شهر و دیار خود به دشمنان و معاندان انقلاب و نظام اسلامی ثابت خواهند کرد که همچنان در مسیر انقلاب و آرمان های نظام حرکت خواهند کرد./۹۵۰/پ204/ب1

ارسال نظرات