۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۵۴۱۳۱
ایستاده پای انقلاب؛

حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن؛ خنثی کننده پروژه ایران هراسی

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمایش اقتدار مردم بیان کرد و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ خنثی کننده توطئه و پروژه ایران هراسی دشمنان در جهان است.
حسینی

سید محمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره ضروریت حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پیام های آن برای دشمنان، گفت: حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه‌گو است.

وی افزود: آن عاملی که توانست کشور را از همه بحران‌ها عبور دهد و سبب سربلندی و عزت نظام اسلامی در دنیا شود همین انسجام، وحدت و حضور یکپارچه مردم در صحنه‌های مختلف به خصوص در راهپیمایی 22 بهمن هر سال بوده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی مردم ایران در یوم الله 22 بهمن بازتاب بسیار وسیعی در سطح جهان دارد، ابراز کرد: مردم عزیز و بصیر ایرانی خوب می‌دانند که اگر بخواهند ایران مانند همیشه با قدرت در عرصه‌های مختلف جهانی حاضر شود و تبلیغات سوء و پروژه ایران هراسی که دشمن به راه انداخته است خنثی شود لازم است که در این نمایش اقتدار ملی شرکت کنند و این خود بازدارنده از بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها خواهد بود./813/ت۳۰۳/ق

ارسال نظرات