۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۵۳۵۶۷
آیت الله علوی گرگانی:

مراقب نفوذ در درون انقلاب باشیم | به وجود سپاه در نظام اسلامی افتخار می کنیم

حضرت آیت الله علوی گرگانی سپاه را فرزند انقلاب و رهبری دانست و تأکید کرد که ما به وجود سپاه در نظام اسلامی افتخار می کنیم.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار جمعی از مدیران و کارکنان مراکز آموزشی عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه عنوان کرد: این حسن تصادف نشان دهنده ارتباط انقلاب با وجود مبارک حضرت زهرا(س) است.

وی افزود: اگر انسان بتواند نقش و جایگاه خود را در نظام اسلامی درک کند می تواند با این خودشناسی، خدمات فراوانی را به مردم و جامعه اسلامی ارائه دهد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: سپاه فرزند انقلاب است و باید افرادی که در سپاه خدمت می کنند، جایگاه و اهمیت نقش خود در انقلاب را بشناسند.

وی وجود رهبر انقلاب را نعمتی برای دنیا دانست و خاطرنشان کرد: وجود رهبر انقلاب نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای دنیا نعمت بزرگی است و افرادی که در نهاد مقدس سپاه خدمت می کنند باید جایگاه خود که فرزندی انقلاب و رهبر انقلاب است درک کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اضافه کرد: باید بسیار مراقب بود که نفوذ در درون انقلاب به ویژه در سپاه صورت نگیرد چراکه اگر خدای ناکرده نفوذ ایجاد شود، این شجره طیبه را ضعیف می کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: خداوند در قرآن به مؤمنان توصیه می کنند که نترسید و اندوهگین نباشید و بدانید شما برتر هستید اگر به خود ایمان داشته باشید که این آیه درباره سپاه نیز صدق می کند و اگر ایمان به سپاه داشته باشید، هیچ گاه حرکت ناشایستی از شما سر نمی زند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به وجود سپاه در نظام اسلامی افتخار می کنیم اما باید مراقب بود که این شجره طیبه با همین کیفیت باقی بماند تا ان شاالله به دست شما انقلاب اسلامی ما به انقلاب جهانی امام عصر(عج) متصل شده و شاهد گسترش اسلام و انقلاب در دنیا باشیم./872/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات