۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۵۳۴۴۶
آيت الله نمازي:

ملت ايران ۲۲ بهمن پاسخ دندان شكني به استکبار می دهد

امام جمعه كاشان حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن را مهم خواند و گفت: ملت بزرگ ايران در راهپيمايي ۲۲ بهمن، پاسخ قاطع و دندان شكني را به آمريكا، اسرائيل غاصب، انگليس و فرانسه خواهد داد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كاشان در مصلي بقيه الله الاعظم اين شهرستان، با شكرگزاري از اينكه خداوند باب هاي رحمت خود را به روي ايران گشود و دلواپسي هاي مردم و بندگانش را پايان داد، گفت: خداوند همزمان با سالروز ورود امام خميني(ره) با نزول رحمت خودش در سراسر كشور، كام ملت ايران را شيرين كرد.

وي با تأكيد بر مراقبت از توطئه ها و شيطنت هاي شيطان بزرگ آمريكا، ابراز کرد: بعد ازاينكه اسرائيل و آمريكا در ماجراي داعش در كشورهاي سوريه و عراق با شكست روبرو شدند در توطئه جديدي برخي از كردهاي منطقه را در سوريه سازماندهي كرده و آنها به جنگ افزارهاي نظامي تجهيز كرده اند.

آيت الله نمازي با اشاره به اينكه در نشست جديد كشورهاي انگليس، فرانسه، عربستان و اردن تصميم به تدوين قانون اساسي جديدي براي سوريه گرفته شده است، عنوان كرد: اين كشورها به بهانه غير دمكراتيك بودن و مترقي نبودن قانون اساسي سوريه تصميم به تدوين قانون اساسي جديدي براي سوريه كرده اند.

وي بر هوشياري ملت هاي منطقه به ويژه ملت مترقي و انقلابي و متعهد ايران نسبت به توطئه جديدكشورهاي انگليس، فرانسه، عربستان و اردن تأكيد كرد و افزود:  ملت هاي منطقه و ايران بايد از سازمان ملل و شوراي امنيت بخواهند قانون اساسي سوريه چه ارتباطي با آمريكا و اسرائيل دارد.

آيت الله نمازي گفت: اين ملت و مردم سوريه هستند كه بايد براي كشور خود تصميم بگيرند و كشورهاي آمريكا، انگليس، فرانسه، عربستان و اردن چه كاره هستند كه بخواهند براي سوريه تصميم بگيرند و چه كسي اين اجازه به آنها داده است كه در امور كشورهاي ديگر دخالت كنند.

نماينده ولي فقيه در كاشان همچنين به فعال شدن عوامل تروريستي در افغانستان اشاره كرد و اظهار داشت: توطئه ديگر آمريكا براي جبران شكست هاي داعش در هفته گذشته، با حملات تروريستي در كابل يكصد نفر را كشتند و حدود 250 نفر زخمي را زخمي كردند و گروه افراطي طالبان مسؤوليت اين حملات را بر عهده گرفت.

آيت الله نمازي با اشاره به اينكه آمريكا اعلام كرده است نيروهاي خود را در افغانستان افزايش خواهد داد، افزود: رهبر معظم انقلاب ايران سه شنبه گذشته در ابتداي درس خارج فقه، ضمن اشاره به كشتار مردم بيگناه در حوادث تروريستي كابل فرمود، دست‌هايي كه داعش را ايجاد كرد به دنبال انتقال آن به افغانستان هستند.

وي همچنين با اشاره به اينكه 11 ميليون كودك يمني به دليل حملات وحشيانه آل سعود در وضعيت بحراني قرار دارند، گفت: بيش از 25 هزار نوزاد يمني در يك ماهگي جان خود را از دست داده و يا در حال مرگ هستند و بيش از 5 هزار كودك يمني به دليل جنگ سه ساله اخير كشته و يا دچار نقص عضو شدند.

نماينده ولي فقيه در كاشان يادآور شد: در بحرين نيز وضعيت جسماني شيخ عيسي قاسم رهبر مسلمانان بحرين بسيار وخيم گزارش شده است به طوريكه او را به بيمارستان منتقل كرده اند.

آيت الله نمازي همچنين با تبريك ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي ايران، حضور در راهپيمايي 22 بهمن امسال را مهم خواند و تأكيد كرد: ملت بزرگ ايران در راهپيمايي 22 بهمن، پاسخ قاطع و دندان شكني را به استكبار، آمريكا، اسرائيل، انگليس و فرانسه خواهد داد./1307/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات