۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۵۳۳۶۰

تقدیر آیت الله نوری همدانی از قالیباف

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی با تقدیر از خدمات شهردار سابق تهران خطاب به وی گفت: شما الحمدلله امتحان خوبی دادید و امیدواریم در هر پستی موفق باشید، البته پست و مقام اهمیت ندارد بلکه خدمت به انقلاب، نظام و اسلام مهم است.
حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: بر اساس آیات همه انسان ها در دنیا امتحان و آزمایش می شوند و صرف این که ادعای زبانی برای ایمان آوردن داشته باشند کافی نیست، انسان ها در معرض آزمایش الهی هستند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که آزمایش های الهی با دیگر آزمایش ها تفاوت دارد، اظهار داشت: امتحان خداوند بر اساس ایمان، اخلاق، عمل و اعتقاد و باورها است که امتحانی دقیق به شمار می رود.

وی ادامه داد: در روایات آمده که انسان ها به ویژه در آخرالزمان بر اساس آزمایش ها و امتحانات غربال می شوند تا انسان های صادق و درستکار مشخص شوند، همه در معرض امتحان الهی قرار دارند، باید برنامه ریزی کنیم تا در امتحان الهی سربلند و سرافراز باشیم.

حضرت  آیت الله نوری همدانی با بیان این که خداوند متعال با امتحان ها میزان اخلاص و صداقت انسان را مشخص می کند، ابراز داشت: در انقلاب اسلامی نیز جریاناتی پیش آمد تا به وسیله آن اشخاص شناخته شوند.

وی با تقدیر از خدمات شهردار سابق تهران خطاب به وی عنوان کرد: شما الحمدلله امتحان خوبی دادید و امیدواریم در هر پستی موفق باشید، البته پست و مقام اهمیت ندارد بلکه خدمت به انقلاب، نظام و اسلام مهم است، خوشبختانه کارنامه خوبی دارید و آرزوی موفقیت داریم./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات