۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۵۳۲۴۱
امام جمعه بم:

حفظ انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه مردم ایران است

حجت الاسلام دانشی با اشاره به این که حفظ انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه مردم ایران است، گفت: مردم ایران باید همیشه قدردان حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بنیان گذار انقلاب اسلامی باشند.
امام جمعه بم

حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، گفت: باور کردن خدا در همه کارها یکی از امتیازهای خوبی بوده که انسان می تواند از امام خمینی(ره) یاد بگیرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) با توکل بر خدا توانست تمام دشمنان بیرون و خارج کشور را از بین ببرد.

حجت الاسلام دانشی با بیان این که امام با وجود تنهایی توانست دشمنان را از کشور بیرون کند، خاطرنشان کرد: توکل بر خدا داشتن را، انسان باید از امام خمینی(ره) یاد بگیرد که امام در سخت ترین کارها بازهم یاد خدا را فراموش نکرد و فهمید که تنها کسی که می تواند به او کمک کند، خداوند است.

وی ابراز داشت: نیروهای غیبی همراه گفته های امام بود زیرا چه کسی فکر می کرد که امام با سخنرانی خود بتواند ملیون ها انسان را علیه رژیم شاه به خیابان ها بکشاند.

استاد حوزه علمیه بم با اشاره به این که پیروزی انقلاب تجسم عینی خداوند بوده، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بنیان گذار انقلاب اسلامی باید مورد احترام همه مردم ایران قرار گیرد و ما مردم زمانی می توانیم با امام باشیم که از دستاوردهای انقلاب دفاع کینم.

امام جمعه بم تصریح کرد: 12 بهمن سالروز انقلاب اسلامی ایران است و همه مردم ایران باید این روز را جشن بگیرند و از بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران دفاع کنند.

وی در پایان گفت: حفظ ارزش های انقلاب مهمترین وظیفه مردم در کشور شناخته می شود و مردم ایران نباید به کشورهای بیگانه اجازه دهند که به ارزش های انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات