۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۵۳۱۳۱
حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ‌فال:

حوزویان باید عمارگونه گوش به فرمان رهبری باشند

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: حوزویان و دانشجویان باید عمار گونه در کنار رهبر معظم انقلاب با عظمت قدم بردارند و قطعا بدانید که استکبار شکست خورده است و شکست خواهد خورد و این حرکاتی هم که انجام می‌دهند جز شکست‌های پی در پی برای آنان چیزی ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،گفت: عوامل استکبار از اولین حرکت‌های امام خمینی (ره)، به دنبال ناکارآمد و غیر کاربردی نشان دادن این حرکت در جامعه و حوزه بودند.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین ادامه داد: علما در آن زمان با تحصن خود از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حمایت و توطئه دشمن را از حوزه دفع کردند؛ به دنبال این حرکت مردم عزیز و ملت ایران متوجه شدند که حرکت و تئوری امام دارای یک پشتوانه علمی، حوزوی،شرعی، قرآنی و با منش اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هم خوانی دارد.

وی افزود: دشمن حرکت امام را جدی نگرفته بود؛ آن‌ها در خواب و خیالات خود بودند و تصور می کردند که پشتیبانی استکبار کفایت می‌کند؛ فکر می‌کردند نهضت انقلاب با تبعید امام، با کشتار 15 خرداد و هجوم به فیضیه تمام می‌شود؛ رژیم ستمشاهی با منکوب کردن چهره‌های انقلابی در پی ناکارآمد نشان دادن تئوری انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ‌فال تئوری امام را در کشور فراگیر توصیف کرد و با اشاره به حمایت علما از حرکت امام خمینی(ره) اظهار داشت: روزی رژیم و استکبار متوجه شد که تئوری امام قدرتمند است که این تئوری با تمام شرایط و به صورت کاربردی نتایج جدی خود را به دست آورده بود.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین هدف از جنگ تحمیل شده به ایران را ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمنان با برنامه از بین بردن اثرات جمهوری اسلامی وارد شدند اما علاوه بر ناکام ماندن، جهانیان به خطر استکبار پی بردند.

وی بیداری اسلامی را الگو گرفته از حرکت امام خمینی(ره) و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی حرکات زیادی انجام داد، از انفجار ساختمان‌های دوقلو در آمریکا، تا مباحث افغانستان، عربستان، عراق، سوریه و داعش همه به خاطر این بود که این انقلاب را محاصره کرده و ناکارآمد نشان دهند و به دنیا پیام دهند که حرکت امام خمینی (ره) و در ادامه رهبر معظم انقلاب ناکارآمد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ‌فال توطئه اخیر استکبار در کشور را نیز در راستای از بین بردن صلابت انقلاب و نظام دانست و ادامه داد: آن‌ها شکست خوردند و در ۱۹ دی رهبر معظم انقلاب خطاب به استکبار فرمودند که در حرکت‌های آینده هم شکست خواهید خورد.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین به بعضی که در راستای اهداف استکبار حرکت می‌کنند هشدار داد و افزود: به کسانی که در رسانه نگاهشان به حلقوم، زبان و توطئه بیگانه است به آن سمت و سو می‌روند می‌گویم که خودتان را در این باتلاق غرق نکنید، باید به این‌ها گفت که شما جز زحمت برای خودتان و بعضا در نظام، کاری از پیش نخواهید برد، انقلاب حرکت و مسیر خود را به رهبری رهبر معظم انقلاب و با معماری رهبر کبیر انقلاب طی خواهد کرد و بر تمام مسائل فائق خواهد آمد.

وی در پایان گفت: حوزویان و دانشجویان باید عمار گونه در کنار رهبر معظم انقلاب با عظمت قدم بردارند و قطعا بدانید که استکبار شکست خورده است و شکست خواهد خورد و این حرکاتی هم که انجام می‌دهند جز شکست‌های پی در پی برای آنان چیزی ندارد./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات