۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۵۲۱۴۵
جمالی نوبندگانی در گفت وگو با رسا:

فعالان سیاسی منافع ملی را بر خواسته های جناحی ترجیح دهند

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی، از فعالان سیاسی خواست منافع ملی را بر خواسته های جناحی ترجیح دهند.
جمالی نوبندگانی جمالی نوبندگانی

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی نماینده مردم فسا و دبیر کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص «علت هجمه‌های اخیر رسانه‌های دشمن به نظام» گفت: اگر جناح‌های سیاسی را دو بال در نظر بگیریم، این دو بال باید هماهنگ باشند.

جمالی‌نوبندگانی با اشاره به اینکه ناهماهنگی این دو بال یا عدم وجود یکی از این دوبال مشکل آفرین خواهد بود، افزود: وجود و هماهنگی‌ این دوجناح در راستای منافع ملی بسیار مهم است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که یکی از مشکلات کشور ما عدم بلوغ سیاسی فعالان این عرصه است، افزود: فعالان سیاسی کشور هنوز درک صحیحی از منافع ملی و جناحی ندارند و نمی‌توانند بین این دو امر خط و مرز قائل شوند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمین بازی را دشمن ایجاد می‌کند و ما هم متاسفانه در آن بازی می‌کنیم، با این تفکر که بیان ما از سرتکلیف است.

نماینده مردم فسا در خانه ملت با تاکید بر اینکه در اسلام چیزی تحت عنوان افشاگری وجود ندارد و توسط حزب توده به ایران وارد شده است، گفت: اینکه غیر منصفانه، غیر مستدل و یا غیر مستند با چشم بسته صحبت کنیم صحیح نیست.

وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی از قبیل اشتغال در کشورهای جنوب اروپایی نیز وجود دارد اما آنها مانند ما عمل نمی‌کنند و مشکلات خود را به رسانه‌‌های خارجی تسری نمی‌دهند.

جمالی‌نوبندگانی در پایان با اشاره به اینکه ما در مجلس شورای اسلامی به طرح‌ها و لوایح فکر نمی‌کنیم، گفت: در مصاحبه‌ها و تذکر‌ها منافع ملی را در نظر نمی‌گیریم، بلکه تنها توجه ما به منطقه و حوزه کاری خودمان است./۸۵۶/
ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات