۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۵۲۰۲۶
لاریجانی:

منابع تامین یارانه‌ به صورت روشن مشخص شود

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید منابعی که دولت قصد دارد از طریق آن به تامین یارانه بپردازد روشن شود تا دولت مجبور نشود از منابع دیگر به پرداخت یارانه بپردازد.
علی لاریجانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه‌شنبه سوم بمهن ماه سال ۹۶ پس از استماع گزارش رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق گفته آقای نوبخت ۱۱۶ درصد اوراق مشارکت منتشر شده است که این عدد از سقف مجاز بالاتر است و باید دیوان محاسبات به این مسأله رسیدگی کند.

وی ادامه داد: موضوعی نیز درباره انتشار صکوک اجاره مطرح شده است که این مسأله نیز باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به دلیل اینکه در ۸ ماه سال جاری این میزان اوراق مشارکت منتشر شده است، باید بررسی شود که تا پایان سال این موضوع مورد استفاده قرار نگیرد.

لاریجانی با اشاره به بحث یارانه‌بگیرها نیز، عنوان داشت: در کمیسیون تلفیق به شخص تاج‌گردون گفتیم که برای جدا کردن افراد نیازمند و غیر نیازمند تئوری پیدا کنید تا این تئوری راهی برای سال 97 باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین به رییس کمیسیون تلفیق گفتیم که در هدفمندی یارانه‌ها به هر نتیجه‌ای که رسیدید، باید برای آن منابع روشنی وجود داشته باشد تا دولت مجبور نباشد از سایر جاها برای تحقق هدفمندی یارانه‌ها بزند و برای طرح سلامت مشکلاتی به وجود بیاید./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات