۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۴۹۲۴۳
آیت الله موسوی جزایری:

ارتش جمهوری اسلامی ایران، افتخارآفرین و بی بدیل است

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه وضعیت امروزی ارتش قابل مقایسه با دوران گذشته نیست، گفت: ارتش، جان بر کف و افتخار آفرین کشور و بی بدیل در جهان است و همچون خورشیدی در خاورمیانه می درخشد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه گذشته در دیدار رییس عقیدتی سیاسی ارتش، خطاب به وی عنوان کرد: مسؤولیت بسیار بزرگی از جانب رهبر معظم انقلاب بر دوش شما در ارتباط با هدایت و ارشاد معنوی مجموعه بزرگ ارتش غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در حد توان در خدمت ارتش جان بر کف و افتخار آفرین کشور و بی بدیل در جهان خواهیم بود، ابراز داشت: این ارتش با ایمان و‌معنویت گرایی خود ان شاءالله خدمات بزرگی خواهد کرد و به رییس عقیدتی سیاسی ارتش کل کشور قول تعاون در حد توان خود را می دهیم و در انجام هرنوع خواسته و توقعی که از ما داشته باشد ان شاءالله کوتاهی نخواهیم کرد.

امام جمعه اهواز در پاسخ به این سؤال که با توجه به در اوج‌ بودن ارتش در حال حاضر، جنابعالی تا چه اندازه نقشش را در تامین امنیت کشور و منطقه مشاهده کردید، افزود: ما دارای دو جناح به نام نیروی انتظامی و یک مجموعه بسیار منسجم به نام ارتش هستیم، وضعیت ارتش در زمان گذشته با اکنون قابل مقایسه نیست، در آغاز حتی مهمات و ‌سلاح ها هم در خطر حمله گروهک ها به ویژه گروهک های کمونیست بود که در نخستین مرحله اقدام به جایگزینی نگهبان برای حفاظت از مهمات کردیم اما امروزه ارتش ما در خاورمیانه می درخشد و مثال زدنی است و نسبت به فرمانده خود ارادت دارد.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با تاکید بر اینکه برای انجام کاری باید به آن اعتقاد داشت، خاطر نشان شد: بدون اعتقاد مانند زمان رضاخان، نمی توان به مجموعه ها اطمینان کرد اما اکنون ایمان و اعتقاد در ارتش وجود دارد و فرمانده خود را نائب امام عصر می داند به امید خدا این ارتش فاتح رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد بود تا به اهداف بزرگ نائل شود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به فرماندهی خود در آغاز پیروزی انقلاب گفت: در آغاز پیروزی انقلاب به دلیل اوضاع و نبود فرمانده، فرماندهی لشکر 92 به ما محول شد و در این مدت مهمات و اسلحه ها در معرض خطر بودند؛ از این رو شخصی را به عنوان قائم مقام‌ برگزیدم و با تشکیل کمیته متشکل از افسران وقت، خود در محل حاضر شدم تا مهمات را از معرض خطر دشمنان تا زمان انتصاب فرمانده جدید دور نگه داریم.

همچنین رییس عقیدتی سیاسی ارتش در این دیدار خطاب به آیت الله موسوی جزایری اذعان داشت: ما خود را مدیون تدابیر و ایستادگی های شما در روزهای پر خطر جنگ تحمیلی می دانیم که حراست از این خاک را برعهده داشتید و همیشه خدا را بر این نعمت الهی شاکریم، به ویژه در اغتشاشات اخیر که باز هم نقش مهارتی شما بی بدیل بود.

وی ادامه داد: سپاسگزاریم که پشت فرزندان ارتش هستید، امیدواریم نصایح شما برای ما چراغ راهی در زیر سایه رهبر پر برکت انقلاب باشد./9456/د103/ب1

ارسال نظرات