۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۵۴۹۰۸۶
حجت الاسلام لطفی نیاسر تشریح کرد؛

رسانه‌های معاند به دنبال مصادره مطالبات مردم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم، مصادره اتفاقاتی که در اجتماعات محدود رخ می دهد، را ترفند رسانه‌های معاند برای ضربه زدن به نظام اسلامی دانست.
حجت الاسلام لطفی نیاسر

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین ترفندهای رسانه های معاند برای تشویش افکار عمومی پرداخت و گفت: صاحبان رسانه های معاند بر اساس مقاصدی که دارند، پیام هایی را ارسال و مخابره می کنند و در طول عمر انقلاب اسلامی به طور ویژه ای در حال فعالیت برای ضربه زدن به نظام فعالیت می کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم یکی از ترفندهای رسانه های معاند برای تشویش افکار عمومی را اینگونه توصیف کرد: اینگونه رسانه ها بخشی از اتفاقی که افتاده را بیان نمی کنند و فقط آن بخشی را بیان می کنند که در راستای اهداف شان باشد؛ مثلا برخی تجمعات کوچک اعتراضی را بزرگ نمایی می کنند، اما از حماسه های بزرگی همچون راهپیمایی نهم دی بسیار کم سخن به میان می آورند.

وی مصادره اتفاقاتی که در اجتماعات محدود رخ می دهد را ترفند دیگر رسانه های معاند برای ضربه زدن به نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: در یک تجمع شعارهایی داده می شود، اما رسانه های دشمن تنها شعارهای مخالف نظام را پخش کرده و بخش های دیگر همچون اعتراض از گرانی ها نمایش داده نمی شود.

حجت الاسلام لطفی نیاسر از «ضریب دادن به یک اتفاق» به عنوان یکی دیگر از ترفندهای رسانه های معاند برای تشویش افکار عمومی یاد کرد و افزود: این موضوع همانند این است که یک اتفاق، یک مرتبه در جایی رخ می دهد، اما رسانه های معاند آن را بارها بزرگ‌نمایی و تکرار می کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم خاطرنشان کرد: رسانه های معاند مسائل را به گونه ای وانمود می کنند که گویی مردم، نظام اسلامی را نمی خواهند، اما در حقیقت باید گفت مردمی که پای انقلاب اسلامی شهید داده اند و از جان خود و فرزندان شان برای برپایی آن گذشته اند هم اکنون هم از آن نخواهند گذشت.

وی ادامه داد: یکی از ترفندهای دیگر رسانه های معاند برای ربه زدن به انقلاب اسلامی این است که افراد منفور در نظام جمهوری اسلامی را به عنوان ناجیان مردم تلقی می کنند، در صورتی که اگر از این افراد در کوچه و بازار سخنی به میان آید، مردم از آنها به عنوان پست ترین افراد یاد می کنند؛ برای مثال می توان به منافقان اشاره کرد که حتی اگر این افراد خودشان را با آب کوثر هم شست و شو دهند، هرگز مردم ایران آنها را نخواهند پذیرفت؛ مردم ایران در هیچ سطحی هیچگونه علاقه مندی به منافقانی همچون مریم رجوی و غیره ندارند، زیرا دست این منافقان به خون بیش از 17 هزار نفر اعم از مسؤول، بازاری، زن، کودک و غیره آلوده است.

حجت الاسلام لطفی نیاسر با اشاره به اینکه وهابی ها در عربستان سعودی نیز فعالیت های رسانه ای ضد انقلاب بسیاری دارند، تأکید کرد: ملت ایران از وهابی ها بیزارند و این بیزاری به نوعی تاریخی، دینی و سیاسی است؛ انیمیشنی هم که وهابی ها تولید کرده بودند، اینگونه بود که بعد از حمله سعودی ها به ایران، مردم عکس پادشاه عربستان را به دست گرفته بودند که این موضوع یک امر بسیار مضحک است، چون حتی افرادی که با انقلاب اسلامی مقداری زاویه هم داشته باشند، باز هم این کار را نخواهند کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم در پایان یادآور شد: به هر حال رسانه های معاند در همه حال سعی می کنند از آب گل آلود ماهی صید کنند، اما آنچه که مهم است این است که مردم شریف ایران از نوع فعالیت اینگونه رسانه ها، خودشان حق و باطل را تشخیص می دهند، زیرا هنگام به وقوع پیوستن یک ماجرا، از مدافعان و مخالفان آن جریان می توان تشخیص داد که آن جریان حق است یا باطل؛ به یقین وقتی رسانه های معاند از جریانی دفاع کنند، مردم می دانند که آن جریان باطل است./841/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات