۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۵۴۹۰۵۰
امام جمعه زنگی آباد:

بصیرت و هوشیاری ملت، دشمنان را ناکام می گذارد

حجت الاسلام سیفی با بیان اینکه دشمنان ما در حال طراحی نقشه های شوم هستند، گفت: فرصت طلبی و فتنه گری دشمنان خبیث برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی ایران، اولویت اول آنها است و بصیرت و هوشیاری ملت، دشمنان را ناکام می گذارد.
بصیرت

حجت الاسلام ابراهیم سیفی امام جمعه زنگی آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان  در رابطه با خباثت دشمنان دین اسلام، گفت: خباثت دشمنان دین اسلام برای همه جهانیان ثابت شده است.

امام جمعه زنگی آباد گفت: امروز دشمنان ایران بعد از فتنه ها اعتراف می کنند که کشور ایران قابل شکست نیست تا زمانی که ولی فقیه است.

حجت الاسلام سیفی افزود: دشمنان برای آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران در هر زمان که ایران اسلامی پیروز میدان است طراحی نقشه ها را عملی می کنند.

امام جمعه زنگی آباد با بیان این که ملت عزیز ایران اسلامی زمان شناس است جلوتر از مسؤولان هستند، ایراد کرد: تا زمانی که مردم با ولایت پیمان دارند دشمنان نمی توانند کاری انجام دهند.

وی گفت: دشمنان ما در حال طراحی نقشه هستند، مسؤولان باید از فرمایشات مقام معظم رهبری اطاعت کنند، بعد از هر فتنه که در این کشور ایجاد شد بشارت بعد از خاموشی این فتنه فتح یمن خواهد شد.

امام جمعه زنگی آباد در پایان گفت: بصیرت و بیداری لازمه همه پیروزی ها است و مسؤولان باید بیدار باشند تا دشمنان نتوانند به کشور آسیب وارد کنند./۹۷۲/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات