۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۴۶۴۲۱
مسؤول شورای هماهنگی مازندران:

فتنه ۹۶ با بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مردم انقلابی ایران اسلامی عاشق نظام و رهبری هستند، گفت: کسی منکر مشکلات و بحران های اقتصادی در کشور نیست، اما این مسائل همواره وجود داشته و هیچ گاه زمینه برای جدایی مردم از انقلاب و نظام نبوده است.
امام جمعه موقت ساری

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در حاشیه راهپیمایی محکومیت آشوب که با حضور جمع کثیری از مردم در ساری برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به این که حضور خودجوش مردم این بار نیز توطئه دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کرد، گفت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی این بار نیز ثابت کردند که همچنان پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور امروز مردم در حمایت از انقلاب، نظام و رهبری ناشی از بصیرت، هوشیاری و تفکر انقلابی گری این مردم است، افزود: این مردم بودند که همانند فتنه ۸۸ با بصیرت بالای خود توطئه اخیر دشمنان در کشورمان را خنثی کردند.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که مردم به دلیل بصیرت بالا همواره شناخت عمیقی نسبت به توطئه های دشمنان داشته و دارند، بیان داشت: دشمنان فکر می کردند که مشکلات اقتصادی می تواند مانع از حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب شود، اما این محاسبه آنها باز هم اشتباه بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مردم انقلابی ایران اسلامی عاشق نظام و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: کسی منکر مشکلات و بحران های اقتصادی در کشور نیست، اما این مسائل همواره وجود داشته و هیچ گاه زمینه برای جدایی مردم از انقلاب و نظام نبوده است.

وی با بیان این که مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به مسائل اقتصادی و گرانی های موجود در جامعه تجمعاتی را برگزار کردند، افزود: متأسفانه دشمن با سوء استفاده از فضای به وجود آمده، مسیر اعتراض های مردمی را به سوی شعارهای ساختار شکنانه تغییر داد.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که مردم خواسته های به حقی را برای پیگیری از سوی دولت و مسؤولان مطرح کردند، خاطرنشان کرد: متأسفانه این شیوه طرح مشکلات با سوء استفاده دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی روبرو شد.

وی با اشاره به این که اعتراض به مسائل و مشکلات با تخریب اموال عمومی و حمله به اماکن دولتی هیچ سازگاری ندارد، تصریح کرد: مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی به خوبی دریافتند کسانی که این گونه اعتراض خود را مطرح می کنند به دنبال بیان خواسته های به حق خود نیستند و تنها خط آشوب را دنبال می کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که ملت بزرگ ایران در همان روزهای نخست صف خود را با آشوب گران و اخلال گران امنیت کشور جدا کردند، بیان داشت: مردم فهیم و با بصیرت کشورمان ثابت کردند که خط و مسیر آنها با فتنه گران و عوامل بیگانه متفاوت است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران که دارای فرهنگی غنی و اصیل هستند برای بیان خواسته های خود مسیر قانونی و صحیح را دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه دشمنان و بدخواهان ملت ایران تلاش می کنند تا با تضعیف فرهنگ و تمدن ایرانی، ملت ایران را مردمی خشونت طلب و با سطح فرهنگی پایین جلوه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که یک ایرانی مؤمن و معتقد هیچ گاه برای بیان خواسته های به حق خود به اماکن مذهبی و دینی بی حرمتی نمی کند، تصریح کرد: فتنه اخیر به خوبی نشان داد که خط آشوب و فتنه در کشورمان از کجا مدیریت می شود.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که در فتنه اخیر دشمنان واقعی ملت ایران برای ضربه زدن به اصل انقلاب با هم بسیج شدند، خاطرنشان کرد: رسانه های بیگانه به صورت شبانه روزی تلاش می کردند فضای کشور را ملتهب نشان دهند این در حالی است که ملت بزرگ ایران از همان روزهای نخست توطئه آشوب طلبان را خنثی کرده بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با کشاندن اعتراض های عمومی به کف خیابان مطالبات نه تنها محقق نشده بلکه دچار انحراف شده و به فراموشی سپرده می شود، خاطرنشان کرد: مطالبات مردم فهیم کشورمان که در به حق بودن آن شکی نیست باید از سوی مسؤولان مربوطه دنبال شود تا به نتیجه مناسب شود.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که امروز وظیفه و رسالت مسؤولان نسبت به مردم دو چندان شده است، تصریح کرد: مسؤولان کشور به ویژه دولت و مجلس باید با هماهنگی کامل در جهت رفع دغدغه های عمومی تلاش کنند./۹۵۰/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات