۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۴۶۳۷۰
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد خبر داد؛

برگزاری ۵۰ گفتمان دینی در مدارس خرم آباد

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد از برگزاری ۵۰ گفتمان دینی در مدارس خرم آباد خبر داد و گفت: این گفتمان ها با هدف بصیرت بخشی و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان بین دانش آموزان برگزار شد.
گفتمان دینی

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برگزاری گفتمان های دینی از برنامه های مهم تبلیغات اسلامی است که در طول سال با هدف بصیرت بخشی بین دانش آموزان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری 50 گفتمان دینی در مدارس خرم آباد افزود: این نشست ها با محوریت آسیب های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، سواد رسانه ای و دین و زندگی برگزار شد.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد هدف از برگزاری این گفتمان های دینی را روشنگری و بصیرت بخشی بین دانش آموزان و جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه موضوع گفتمان های دینی بر اساس نیاز جامعه انتخاب می شوند، خاطرنشان کرد: این نشست های دینی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه بین نسل نوجوان و جوان برگزار می شوند.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه برگزاری گفتمان های دینی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و ارتقای مهارت های اجتماعی دانش آموزان برگزار می شود، ادامه داد: این نشست های دینی از مهم ترین راه ‌های نهادینه سازی مفاهیم دینی و اعتقادی دانش آموزان است.

وی با تآکید بر ضرورت تحکیم بخشیدن و تقویت اعتقادات دینی نسل جوان و نوجوان بیان داشت: این مهم امری اساسی در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی و مصون سازی این قشر در برابر آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام منصوری ابراز امیدواری کرد که با تبیین و ترویج آموزه های دینی و تحکیم بخشی به باورهای دینی نسل جوان و نوجوان شاهد ارتقای روز افزون فرهنگ دینی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و جلوگیری از نفوذ این آسیب ها در کانون خانواده ها باشیم./۹۴۵۹//۳۰۳/خ

ارسال نظرات