۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۵۴۵۹۸۱
نماینده مجلس شورای اسلامی:

رفتار اغتشاش‌گران در هیچ مکتب و نظامی قابل قبول نیست

محمودی با بیان اینکه رفتار اغتشاش‌گران در هیچ مکتب و نظامی قابل قبول نیست، گفت: مردم باید مراقب باشند که عناصر دشمن از اعتراض به حق آنان سوء استفاده نکنند.
سمیه محمودی - نماینده مردم شهرضا

سمیه محمودی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه اعتراض مردم باید از مجرای قانونی صورت بپذیرد، گفت: اعتراض مردم به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور جدای از اقدامات خصمانه برخی معاندان و ضدانقلاب‌هایی است که دست به تخریب اموال عمومی و ضرب و شتم مردم بی گناه زدند.

وی افزود: رفتار اغتشاشگران در هیچ مکتب و نظامی قابل قبول نیست؛ بنابراین مردم باید مراقب باشند که عناصر دشمن از اعتراض به حق آنان سوء استفاده نکنند.

محمودی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در بسیاری از کشورها وجود دارد، ابراز کرد: سوء استفاده آمریکا و سعودی‌ها از این موقعیت علیه ایران برای بار اول نیست، آنان همیشه به دنبال راهی برای ضربه زدن به کشور ایران هستند اگر کمی با دقت نگاه کنیم خواهیم دید که همین‌ها خودشان توانایی اداره کشورشان را ندارند اما متاسفانه روحیه جنگ طلبی به آنان اجازه نمی‌دهد علیه کشور ایران دسیسه نکنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پی ریزی داعش، مسأله اقلیم کردستان، به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و سایر موارد از دسیسه‌های دشمن علیه ایران و انقلاب بوده است؛ بنابراین هوشیاری ملت ایران باید مانع سوء استفاده ضدانقلاب‌های داخلی و خارجی شود.

وی با تاکید براینکه همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید اقدام اغتشاش‌گران را محکوم کنند، گفت: اتحاد و همبستگی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در رفع مشکلات اقتصادی کشور بسیار حائز اهمیت است، اختلاف و نزاع سیاسی مانع پیشرفت کشور می‌شود.

محمودی با اشاره به بودجه سال 97، عنوان کرد: امروز رسیدگی به مسأله بودجه بحث داغ مجلس است و بهترین موقعیت برای نمایندگان مردم به محسوب می شود تا مشکلات ملت را تا حدودی رفع کرده و از آنان حمایت کنند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات