۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۴۵۹۷۵
بیگی در گفت‌وگو با رسا:

تغییر رویکرد سه قوه سبب حل مشکلات اقتصادی می شود

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با تغییر رویکرد و عملکرد سه قوه در کمترین مدت زمان امکان پذیر است.
احمد علیرضا بیگی

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه هر اقدامی که بخواهد امنیت جامعه را به مخاطره بینذازد و موجب سوء استفاده دشمنان ملت و رسانه‌های خارجی شود محکوم است، گفت: مردم مومن و ولایت‌مدار ایران پاسدار و حافظ امنیت کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند؛ بنابراین مسیر مردم از اغتشاشگران جداست.

وی افزود: قوه قضائیه و نیروی انتظامی باید برخورد جدی با این تخریب‌گران و آشوب‌گران داشته باشند و مسؤولان نیز نباید از مطالبات برحق مردم غفلت کنند.

بیگی با تاکید براینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با تغییر رویکرد و عملکرد سه قوه در کمترین مدت زمان امکان پذیر است، ابراز کرد: چگونه ممکن است در یک کشور برخی مسؤولان به همراه فرزندانشان از دست اندرکاران قاچاق کالا باشند و امنیت آن کشور محفوظ بماند؛ بنابراین یکی از مطالبات جدی مردم برخورد با مفاسد اقتصادی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه قوه قضائیه باید از حقوق مردم دفاع کند، گفت: مردم منتظر برخورد جدی دستگاه قضا با گردنکشان، مفسدان، قاچاقچیان، اختلاس‌گران و زورگویان هستند تا اعتماد آنان به عملکرد قوه قضائیه افزایش یابد.

وی بی توجهی به رفع مشکلات اقتصادی مردم را مهمترین عامل بروز این اتفاقات بیان کرد و اظهار داشت: مردم از شرایط امروز بسیار ناراضی هستند چرا که مشکلات اقتصادی، سرخوردگی جوانان و فقدان شغل همه را در تنگنا قرار داده است؛ بنابراین تا زمانی که مردم در نارضایتی و بلاتکلیفی اقتصادی به سر می‌برند و شاهد فساد در سطوح مختلف جامعه هستند این اعتراضات طبیعی بوده و بستر مناسب را برای اخلال گران فراهم می‌آورد، از این رو مسؤولان موظف هستند هر چه سریع‌تر به مطالبات مردم جامه عمل بپوشانند تا به این گونه امنیت جامعه حفظ شود.

بیگی با بیان اینکه سیاست‌گذاری مناسب برای پاسخ دادن به مطالبات مردمی بستر بروز چنین التهابات و اعتراضات اجتماعی را از بین می برد، گفت: امروز مردم از جهات مختلف در تنگنا به سر می‌برند و این مهم معلول سیاستگذاری سوء دولت در تامین رفاه و معشیت مردم است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با بهره جستن از استوانه درون‌زا فضای ناامید کننده‌ای را برای نظام سلطه در منطقه فراهم آورده است، عنوان کرد: امروز دنیا به این مهم که ایران در رأس مبارزه با آشوب و عوامل افراطی داعش قرار دارد معترف است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران در فهرست کشورهای قدرتمند جهان قرار دارد، خاطرنشان کرد: با چنین قدرت و اقتداری مایه تاسف است که هنوز ما نتوانسته‌ایم با استفاده از ظرفیت درونی خودمان مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کنیم و به جای سیاست‌گذاری صحیح بر اراده و عنایت خارجی تکیه بزنیم./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات