۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۴۵۰۶۰
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی:

حماسه ۹ دی نماد عزت و بصيرت مردمی است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: به حق حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند.
امیر خجسته

امير خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اظهار کرد: اقتدار و جایگاه کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش و فداکاری ‌های امام راحل (ره)، هدایت های مقام معظم رهبری و همراهی تمامی ملت ایران است که در چارچوب ولایت مداری قرار دارد.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره نشان داده اند که در تمامی عرصه های حساس انقلاب حاضر بوده و آماده هستند جان خود را برای دفاع و حفظ و حراست از این نظام تقدیم کنند.

خجسته بيان کرد: از آغاز انقلاب اسلامي تاكنون کشور با رویدادهای بسیاری مواجه بوده است اما هیچ یک از آنها نتوانسته انقلاب را از مسیر پیشرفت بازداشته و یا حرکت آن را کند کند.

وی افزود:  دلیل این امر این است که مردم تحت لوای ولايت فقيه از هيچ چيز فرو گذار نكرده و در صحنه های مختلف نقش ارزشمند خود را ايفا کرده اند.

وي درباره حماسه نهم دی ماه در سال1388، خاطرنشان كرد: این حماسه عظیم در حقیقت حرکت خودجوش مردمی بود که ملت بزرگ ایران اسلامی با اتکا به اعتقادات دینی و با بصیرت، پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب و ولی‌فقیه را اعلام کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین درخانه ملت عنوان کرد: هم‌اکنون در برهه‌ای از زمان قرار داریم که دشمنان و بدخواهان اسلام و نظام اسلامی ما هر روز با ترفند و تدبیر سوء و شیطانی و با ابزارهای مختلف و تمسک به گروهک های تروریستی نظیر داعش که حاصل برنامه های خود آنها است ، اسلام هراسی را کلید زده اند تا با توهمی خیالی تضعیف اسلام را به نظاره بنشینند.

وي با بیان اینکه دنیا دید که داعش چگونه نابود شده است،گفت: به حق حماسه 9 دی، نماد عزت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابر تمام دنيای آنها خواهند ايستاد./979/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات