۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۴۳۵۱۳
آیت الله عالمی:

تبیین حقایق دینی مهم ترین راهکار مقابله با گروه های تکفیری و وهابی است

نماینده مجلس خبرگان مقابله فکری و فرهنگی با گروه های تکفیری و وهابی را ضروری دانست و گفت: تبیین واقعیات دینی مهم ترین راهکار مقابله با گروه های تکفیری و وهابی است.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که جمهوری اسلامی هر جا نیاز باشد برای مقابله با استکبار کمک خواهد کرد، این فرمایشات را سبب امید مستضعفان جهان و امت اسلامی دانست.

وی افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار شخصیت های شرکت کننده در کنفرانس محبان اهل بیت(ع) نشانه نگاه جامع دینی است که سبب امیدواری امت اسلامی می شود.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: پیروزی های اخیر جبهه مقاومت برای همه کسانی که می خواهند برای احیای اسلام اقدام و تلاش کنند بسیار دلگرم کننده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با فرمایشات حکیمانه خود در دیدارهای گوناگون به ویژه با شخصیت های دینی و اسلامی به خوبی مسیر صحیح اسلامی را ترسیم می کنند تا افراد و جریان ها دچار خطا و اشتباه نشوند.

آیت الله عالمی ابراز داشت: مهم ترین پیام این فرمایش رهبر انقلاب اشباع فکری حرکت ها است تا به خطا نیفتند و تحت تأثیر کوته نظری، دروغ و تعبیرات برخاسته از ضعف روحیه افراد، واقع نشوند و با دوری از این محدویت ها مصالح امت اسلامی را مد نظر قرار دهند.

 وی عنوان کرد: این فرمایش رهبر انقلاب پیامی روشن برای مسلمانان و دشمنان و بدخواهان داشته است، جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع مظلومان و مستضعفان جهان بوده و خواهد بود.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در پایان مقابله فکری و فرهنگی با گروه های تکفیری و وهابی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تبیین واقعیات دینی مهم ترین راهکار مقابله با گروه های تکفیری، تروریستی و وهابی است.

وی اضافه کرد: ارائه تفسیر صحیح از قرآن مجید، تبیین و تشریح نقش اهل بیت(ع) در ترویج دین و تبلیغ از اسلام و تبیین مفهوم حدیث ثقلین باید در دستور کار باشد و این موارد از جمیع جوانب مورد بررسی و بیان قرار گیرد./1323/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات