۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۴۳۴۱۴
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی:

مسلمانان با پیروی از ولایت برای تحقق اهداف اسلامی تلاش کنند

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی گفت: مسلمانان به ویژه شیعیان باید مطیع دستورات ولایت و دنباله رو حق باشند و در راستای تحقق اهداف اسلامی تلاش کنند.
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی

حجت‌الاسلام سهیل جعفری، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در استان مرکزی، اظهار کرد: جامعه سازی مقدم بر تمدن سازی است که عدل و احسان، دو اصل اساسی آن هستند.

قاسم سلیمانی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است  

 معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه ثمره شعار «هیهات منا الذله» امام حسین(ع) و نهضت ایشان، پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ابتدا با طاغوت داخلی و سپس با تمامی مستکبران جهان در هشت سال جنگ تحمیلی مبارزه کرد.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران، قاسم سلیمانی است که به عراق و سوریه رفت، شیعه و سنی را با یکدیگر متحد کرد و با تشکیل بسیج مردمی در مقابل مستکبرانی که مدعی ابرقدرتی در جهان هستند می ایستد و پیروز میدان می شود.

ایران اسلامی دارای دشمنان نهان و آشکار است

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای دشمنان نهان و آشکار است، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم ها و تهدیدهای بسیار از سوی دشمنان اسلام بر روی پای خود ایستاده است و با گوش سپاری به فرامین رهبر معظم انقلاب، راه حق و حقیقت را ادامه می دهد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره)، گفت: ایران اسلامی، انقلاب را به سایر کشورها صادر خواهد کرد تا حکومت مبتنی بر توحید، عدل الهی و توکل کننده به خداوند متعال در جهان استقرار یابد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان سخن امام علی(ع)، اظهار داشت: با ظالمان دشمن و برای مظلومان یار و یاور باشید که این به معنی عدل است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به آیه ۹۰ سوره نحل، گفت: خداوند متعال در این آیه مسلمانان را به ایستادن در مقابل ظالم و یاری مظلوم سفارش می کند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه بیان کرد: شیعیان باید مطیع دستورات ولایت و دنباله رو حق باشند و در راستای تحقق اهداف اسلامی تلاش کنند./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات