۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۴۳۳۹۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

عربستان، مجری دستورات غرب در منطقه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: عربستان، مجری دستورات غرب در منطقه است و سیاست های آنان را دنبال می کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز

حجت الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان البرز، گفت: عربستان، مجری دستورات غرب در منطقه است و سیاست های آنان را در جهت جلوگیری از گسترش دین مبین اسلام، دنبال می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه تغییرات و تحولات جهان پس از انقلاب اسلامی ایران، سبب توجه بیشتر سیاست مداران غربی به جمهوری اسلامی شد، اظهار داشت: تشکیل حکومتی با نام دین و قرآن و شعارهایی بین المللی نظیر اسرائیل غاصب است و بیت المقدس نخستین قبله مسلمانان بود، سبب ایجاد احساس خطر در وجود دشمن شد.

حجت الاسلام مسعودی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره)، بیان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) راه قدس از کربلا می گذرد و امروز مسلمانان جهان، متوجه پیام این سخن امام راحل خواهند شد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: طی سالیان گذشته، خصم دشمنان روز به روز نسبت به کشور ایران بیشتر شد و سعی بر آن داشتند تا هر کشور، دسته، گروه یا حزبی را که با جمهوری اسلامی در ارتباط است نوعی قلع و قمع کنند. 

وی افزود: دشمنان در جریانات مختلف بر نابودی حزب الله لبنان اهتمام داشتند، پس از آن با توجه با ارتباط سوریه با ایران در زمان جنگ، در راستای نابودی دولت بشار اسد و در دست گرفتن حکومت سوریه به نفع خویش تلاش کردند، در جریان عراق، همت و تلاش آن ها در جهت عدم اجازه جایگزینی حکومت شیعی یا اسلامی بود و در راستای نفوذ بر اعراب، از جایگاه حکومت آل سعود بهره بردند.

حجت الاسلام مسعودی با اشاره به اینکه حکومت آل سعود ظاهر اسلام را رعایت می کند و به ظاهر شعار شهادت بر وحدانیت خدا و رسالت پیامبر را می دهد، گفت: آل سعود، مسلمان نمای به تمام معنا صهیونیست است که آمال و آرزوهای اسرائیل را برآورده می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصمیم اخیر ترامپ مبنی بر اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت کشور اسرائیل را دارای عقبه مناسبی ندانست و خاطرنشان کرد: کشور عربستان از این سیاست که دارای فکر، عقل و درایت نیست و تنها یک طرح ظاهری در جهت فروپاشی نظم کشورهای اسلامی است، حمایت کرد و این امر سبب دوری و قطع ارتباط بسیاری از کشورهای اسلامی و غربی از این کشور خواهد شد.

حجت الاسلام مسعودی اضافه کرد: عربستان سعودی باید بداند که آمریکا و اسرائیل تنها تا زمانی که این کشور مکان مناسبی در راستای توسعه اقتصادی از طریق خرید اسلحه های آنان است از آنان استفاده می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه گفت: امیدواریم تمامی نقشه ها، برنامه ها و طرح های دشمنان با اتکای نیروهای مسلمان به خداوند متعال، اعتقاد به امام زمان(عج)، بصیرت و حفظ وحدت میان شیعه و سنی نقش بر آب شوند و به زودی شاهد شکست مستکبران در برابر اسلام باشیم تا دین مبین اسلام به عنوان قدرتی واحد، تمدن اسلامی را به جهان نشان دهد./842/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات