۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۴۳۳۶۳
مدیرترویج پژوهش حوزه های علمیه مطرح کرد؛

افزایش کیفی مقالات در نهمین جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام مازنی با بیان اینکه در نهمین جشنواره علامه حلی کشور بیش از ۲۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: در نهمین جشنواره تعداد آثار برگزیده بیشتر بود که نشان دهنده افزایش کیفی مقالات است.
حجت الاسلام محمد صالح مازنی

حجت الاسلام محمدصالح مازنی، مدیر ترویج پژوهش حوزه های علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه نهمین جشنواره علامه حلی از بهترین جشنواره های برگزار شده است، ابراز داشت: این دوره نسبت به دوره های نخستین از لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری پیدا کرده است.

مدیر ترویج پژوهش حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه در نخستین دوره جشنواره علامه حلی هزار و 400 اثر از کل کشور دریافت شد، عنوان کرد: در نهمین دوره بیش از 25 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در این باره سطح کیفی مقالات در مقایسه با دوره های گذشته پیشرفت قابل توجهی دارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه انتظارات ما از خوزستان در زمینه پژوهش بسیار زیاد است، افزود: خوزستان استانی عالم پرور و محقق پرور است که در این زمینه شیخ انصاری و سید نعمت الله جزائری را در گذشته داشته و هم اکنون وجود عالمان فرهیخته و اساتید ممتاز انتظارات را از آن بالا می برد.

حجت الاسلام مازنی با اشاره به اینکه خوزستانی ها از 12 اثر در نخستین جشنواره به هزار و 400 اثر در نهمین جشنواره علامه حلی رسیدند، خاطرنشان کرد: در نهمین جشنواره تعداد آثار برگزیده بیشتر بود که به طبع نشان دهنده افزایش کیفی مقالات است.

وی گفت: مقالات ارسالی طلاب خوزستانی از لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری پیدا کرده اند؛ چرا که در برخی دوره های جشنواره برگزیده هایی از استان داشتیم.

مدیرترویج پژوهش حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه تعداد و کیفیت آثار در دوره های پیش رو باید افزایش یابد، اظهار داشت: از آنجا که در دنیای رقابتی به سر می بریم و رقبا به انتظار نمی نشینند بنابراین تولیدات جدیدتر را برای رفع مشکلات جامعه خواهانیم./۹۴۵۶/ت302/ب1

ارسال نظرات