۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۴۳۳۵۷
مدیر حوزه علمیه امام خمینی اهواز:

روشنگری با محوریت قدس عامل وحدت جهان اسلام است

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با بیان اینکه قدس عامل وحدت جهان اسلام است، گفت: روشنگری و بصیرت افزایی با محوریت قدس قطعا امت اسلامی را به وحدت سوق خواهد داد.
حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز

حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه اعلام قدس به عنوان پایتختی رژیم صهیونیستی نشان دهنده عجز و ناتوانی استکبار است، اظهار داشت: چنین اقدامی و اقدام های پیشین دشمنان تنها تلاش برای تثبیت موقعیت شان در منطقه است.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز شکست داعش و نزدیک محور مقاومت به مرزهای فلسطین اشغالی را از علل موضع گیری اخیر آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی و اعلام انتقال سفارتش به قدس دانست.

این مقام مسؤول گفت: باید انتظار هر عملکرد و اقدامی را از سوی آمریکا در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی داشته باشیم.

حجت الاسلام قربانی درباره حضور روحانیت به همراه مردم در حمایت از قدس شریف ابراز داشت: چنین حضوری گویای آن است که خط مدافع از اسلام و تشیع، همیشه تشخیص های درست داده و در صحنه عمل حضور دارد.

وی با بیان اینکه روحانیت صحنه را خالی نگذاشته و رویدادها را رصد می کند، خاطرنشان شد: قدس عامل وحدت جهان اسلام است و روشنگری و بصیرت افزایی با محوریت آن، قطعا امت اسلامی را به وحدت سوق خواهد داد./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات