۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۵۴۳۳۰۶
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

اسرائیل غاصب دشمن شماره یک اسلام و مسلمانان است

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: عادی‌سازی رابطه با اسرائیل مفهومی ندارد؛ چرا که آنها به طور پنهان و آشکار با اسلام دشمن هستند و در حقیقت آمریکا و اسرائیل غاصب و انگلیس تبلوری از یکدیگر هستند.
حجت الاسلام علی اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری مردم مسلمان نسبت به دسیسه‌های دشمنان گفت: حکم عقل این است که مسلمانان نسبت به دشمن هوشیار و آگاه باشد، انسان باید به دشمن سوءظن داشته باشد؛ چون دشمن همواره در تلاش است با صلح و سازش مسلمانان را فریب دهد.

وی در ادامه با اشاره به عدم مذاکره با دشمن افزود: امروز مذاکره با دشمن مفهومی ندارد زیرا دشمن با مذاکره قصد دارد با جبهه مسلمانان مبارزه کند؛ از این رو جبهه اسلامی باید قوی بوده و کنفراس‌های اسلامی درصدد به زانو درآوردن دشمن و رحم نکردن به او باشند.

امام جمعه شهر تاکستان در ادامه با اشاره به عادی‌سازی روابط با اسرائیل غاصب اظهار کرد: عادی‌سازی رابطه با اسرائیل جنایتکار مفهومی ندارد چرا که آنها به طور پنهان و آشکار با اسلام دشمن هستند، در حقیقت آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس تبلوری از یکدیگر هستند؛ از این رو مسلمانان باید در برابر دشمن وحدت و اتحاد داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به بصیرت داشتن در قبال کشورهای مدعی اسلام ابراز کرد: حدود پنجاه و چند کشور مدعی اسلام هستند؛ چون حکومت آنها با مردمشان متفاوت است آنها به ظاهر سخن از اسلام می‌گویند اما در باطن هرگز علاقه‌ای به اسلام ندارند که این کشورها از مخالفان درجه یک اسلام هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تاریخچه روی کار آمدن آل‌سعود تصریح کرد: آل‌سعود وهابیون روزگار هستند، حکومت آل‌سعود در آغاز روی کارآمدن خود هزاران مسلمان سنی و اهل فرقه‌های اسلامی را به شهادت رساندند بررسی‌ها نشان می‌دهد که ریشه خانوادگی آل‌سعود یهودیانی هستند که انگلیس آنها را بر سر کار آورده است.

وی در پایان گفت: برخی از کشورها دشمن سرسخت اسلام و مسلمانان هستند؛ از این رو مسلمانان وظیفه دارند اینگونه حکومت‌ها و دولت‌ها را بشناسند و به همه بشریت معرفی کنند امروز دشمن درصدد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان است؛ به همین دلیل امت‌های اسلامی باید برای مردم دنیا نسبت به دشمن روشنگری کنند./۸۷۳/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات