۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۴۳۰۴۳
امام جمعه بهشهر:

قدس شریف خط قرمز دنیای اسلام است

امام جمعه بهشهر با بیان این که قدس خط قرمز دنیای اسلام است، گفت: تصمیم ترامپ که قدس شریف را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد حماقتی محض از سوی این فرد بوده است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان به تصمیم رییس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این اقدام ترامپ یک فتنه جدید علیه امت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که قدس خط قرمز دنیای اسلام است، افزود: این تصمیم ترامپ که قدس شریف را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد اقدامی کاملاً ضد دینی از سوی این فرد بوده است.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با تأکید براین که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال یهودی سازی قدس شریف هستند، تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که مسأله قدس چیزی نیست که به همان راحتی بتوانند از آن عبور کنند، بلکه مسلمانان از همه توان خود برای جلوگیری از این فتنه خطرناک استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که این توطئه اخیر محصول دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا برای خاورمیانه است، خاطرنشان کرد: رییس جمهور آمریکا زمانی این پیشنهاد را مطرح کرد که به اخیراً شاهد پیروزی جبهه مقاومت در برابر تروریست های تکفیری بودیم.

امام جمعه بهشهر با بیان این که این گونه رفتارها نشان دهنده تلاش های گسترده آمریکایی ها برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: آمریکای جنایت کار هر گونه طرحی را که در منطقه ارائه می دهد با دو هدف تأمین منافع خود و همچین تأمین امنیت و منافع رژیم غاصب صهیونیستی دنبال می کند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که صهیونیست ها با حمایت های سیاسی، مالی و نظامی آمریکایی ها هفت دهه است که ملت مظلوم فلسطین را قتل و عام می کنند، افزود: این در حالی است که سازمان به اصطلاح حقوق بشری در برابر جنایت های اسرائیل هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

نابودی رژیم صهیونیستی موجب بازگشت ثبات و امنیت به منطقه خواهد شد

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با بیان این که به طور حتم امروز یکی از مهم ترین مشکلات خاورمیانه، رژیم صهیونیستی و همچنین سیاست های خطرناک آمریکایی ها است، خاطرنشان کرد: نابودی کامل رژیم جعلی اسرائیل موجب ایجاد ثبات و امنیت پایدار در منطقه خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا با دخالت ها و سیاست های مخرب خود امنیت و ثبات خاورمیانه را بر هم زده است، تصریح کرد: شرایط بحرانی امروز برخی کشورهای اسلامی منطقه نظیر سوریه و عراق نتیجه سیاست های توطئه گرانه آمریکا و همپیمانانش در خاورمیانه است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که گروه های تروریستی، ساخته و پرداخته دستگاه های اطلاعاتی آمریکا برای منطقه است، گفت: متأسفانه برخی کشورهای خائن منطقه نیز آمریکا را در جنایت، خونریزی و کشتار مردم بی گناه همراهی کردند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که آمریکایی ها در سال های اخیر با فروش سلاح های مرگبار خود به سعودی های جنایت کار زمینه را بی ثبات کردن برخی کشورهای منطقه از سوی این رژیم خطرناک را فراهم کرد، افزود: امروز ماه ها است که شهرهای یمن زیر بمب ها و سلاح های خطرناکی قرار دارد که آمریکا و دیگر کشورهای غربی به سعودی ها فروخته اند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که آل سعود با چراغ سبز آمریکا به اقدامات جنون آمیز خود در یمن ادامه می دهد، گفت: امروز مردم بی گناه این کشور به دلیل جنایت های عربستان سعودی از خانه و کاشانه خود فراری شده اند.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با اشاره به این که به طور حتم این سعودی ها هستند که در یمن شکست خورده اند، بیان داشت: علیرغم سرمایه گذاری گسترده آل سعود در جنگ یمن، اما امروز می بینیم آنها نتوانستند در این جنگ هیچ چیز بدست بیاورند.

آل سعود شریک جرم آمریکا و صیهیونیست ها در کشتار مردم منطقه است

حجت الاسلام جباری با بیان این که آل سعود نیز همانند دیگر سران کشورهای غربی هر روز بر رسوایی اش افزوده می شود، خاطرنشان کرد: سعودی ها بدانند که امروز شریک جرم آمریکا و رژیم صهیونیستی در همه جنایت های صورت گرفته هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز وقت آن رسیده که مسلمانان جهان برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی به میدان بیایند، گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از آرمان  این کشور امروز ایستادگی و مقاومت همه جانبه در برابر سیاست های خطرناک آمریکا و صهیونیست ها است.

وی به سخن مهمی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی، مرتجعین و قدرت های وابسته به آنها فرعون های امروز جهان بوده که درصدد اختلاف و جنگ در میان امت اسلامی هستند تا رژیم اسراییل در حاشیه امن قرار گیرد.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که دنیا بداند امروز مسأله فلسطین در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظف هستند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش کنند، تصریح کرد: قدس پاره تن فلسطین و این کشور نیز پاره تن جامعه اسلامی است و مسلمانان هیچ گاه اجازه نخواهند داد کوچکترین جسارت و آهانتی به امکان مقدس شود./۱۳۱۷/پ202/ب1

ارسال نظرات