۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۴۲۹۸۶
امام جمعه ایلام:

مدیریت جهادی سبب درخشش ایلام در ایام اربعین شد

امام جمعه ایلام گفت: مدیریت جهادی سبب شد اربعین امسال به سند افتخاری برای استان ایلام تبدیل شود و تردد بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زائر از مرز مهران یک معجزه بود.
لطفی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در نشست کارکنان راهداری استان ایلام گفت: مدیریت جهادی سبب شد اربعین امسال به سند افتخاری برای استان ایلام تبدیل شود.

وی از نقش ارزشمند مسؤولان و مردم استان در ایام اربعین گفت و این که مدیران و کارکنان حمل و نقل راهداری ایلام در این ایام مصداق بارز مدیریت جهادی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: تردد بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زائر از مرز مهران یک معجزه ای بود، حداقل بالای ۶۰ درصد از زائران از طریق مرز زمینی و وسایل عمومی تردد داشتند که اگر مدیریت بسیار خوبی در این راستا نبود قطعا یک بحرانی پیش می آمد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام همچنین با اشاره به تاثیر مستقیم راهداری و حمل و جاده ای در زندگی مردم و به ویژه در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: با استفاده از ظرفیت های بزرگ این نهاد می توان به توسعه اقتصاد استان کمک کرد./۸۷۹/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات