۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۵۴۲۵۹۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان خبر داد؛

اعزام مبلغ جهادی به روستاهای استان همدان

حجت الاسلام ارتقایی گفت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان مبلغ جهادی به ۹۳ روستای استان اعزام کرده است.
حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به فعالیت های معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان اظهار داشت: معاونت تبلیغ استان همدان با همکاری گروه سراج همدان به مراکز تبلیغی از جمله مساجد، مدارس آموزش و پرورش و دانشگاه ها مبلغ اعزام می کند.

وی تصریح کرد: اعزام 40 مبلغ به 80 مدرسه آموزش و پرورش، اعزام 40 مبلغ به 40 مسجد همدان، اعزام مبلغ به 30 هیأت حسینی و اعزام مبلغ به مراکز آموزش عالی و خوابگاهی استان از فعالیت های دهه آخر ماه صفر این معاونت به شمار می رود.

حجت الاسلام ارتقایی ابراز داشت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان 2100 گفتمان دینی با رویکرد بصیرت افزایی، اعتقادی، معرفتی، حماسه سید الشهدا و آسیب های اجتماعی را با استفاده از 110 مبلغ در ایام محرم برگزار کرده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر 15 نفر از مبلغان توانمند همدانی کار با کودک را به صورت تخصصی آغاز کرده و  با شرکت در کارگاه های حجت الاسلام شکری توانایی تبلیغ با کودکان را به نحو احسن فرا گرفته اند.

مسؤول و سخنگوی گروه سراج همدان ابراز داشت: یکی از طرح های مهم گروه سراج همدان در سال های 89 و 90 طرح سفیران کرامت بوده که مبلغان در 120 مدرسه شبانه روزی استان فعالیت تبلیغی انجام می دادند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان طرح سفیران کرامت را با 40 مبلغ آغاز کرده و با همکاری آموزش و پرورش استان مدارس شبانه روزی که نیاز به حضور مبلغ دارند را تحت پوشش قرار داده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان بیان داشت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان با همکاری دفتر نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا و تبلیغات اسلامی 15 خوابگاه دانشجویی را که بالغ بر 2100 دانشجو دارد را تحت پوشش تبلیغی قرار داده است.

وی در پایان گفت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان همدان مبلغ جهادی در شب های جمعه به 93 روستای استان که هر روستا بالغ بر 1000 نفر جمعیت دارد را اعزام کرده است./979/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات