۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۵۴۲۵۶۷
مدیر مدرسه علمیه شهداد:

آمریکا به دنبال تداوم تنش در منطقه خاورمیانه است

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که کشور آمریکا به دنبال تنش در منطقه خاورمیانه است، گفت: حرف های رییس جمهور آمریکا در رابطه با قدس، یاوه گویی بیش نیست.
ترامپ در کنار دیوار ندبه در بیت المقدس آمریکا

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر مدرسه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: کشور آمریکا به دنبال تنش در منطقه خاورمیانه است.

وی افزود: کشور های اسلامی زمانی می توانند دشمن را از خاک خود بیرون کنند که با هم متحد باشند و با اتحاد خود و هدفی واحد، بتوانند دشمنانی که به فکر منافع خود هستند را از منطقه بیرون کنند.

حجت الاسلام بذرکار با بیان این که بعضی از کشور های مسلمان همچون بحرین، عربستان و امارات از اتحاد کشور های اسلامی در مقابل دشمن دوری کرده اند، خاطرنشان کرد: تنها کشوری که توانسته با تمام قدرت در مقابل کشور های آمریکا و اسرائیل ایستادگی کند، جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: رهبری قدرتمند در ایران، بزرگترین نعمتی که خداوند به مردم ایران داده است و مردم ایران باید قدر رهبر بزرگوار خودشان را بدانند و از فرمایشات آن استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه شهداد با اشاره به این که کشور ایران با قدرت کامل جلوی دشمنان دین اسلام ایستاده است، اظهار داشت: حرف های رییس جمهور آمریکا در رابطه با قدس، یاوه گویی های بیش نیست و کشورهای جهان به حرفهای ترامپ اهمیتی نمی دهد.

وی ابراز داشت: ترامپ یک سیاست گذار بی منطق و احمق بوده که تا الان کسی به حرف های بی منطق او اهمیت نداده و کشور ایران با تمام قدرت از قدس حمایت می کند.

مدیر حوزه علمیه شهداد با توجه به این که قدس پایان کار دشمن نیست بلکه برنامه های دیگری را هم دارند، اظهار داشت: شکست داعش در سوریه و عراق، ترامپ را مجبور به حرف زدن در مورد سرزمین فلسطین کرد.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام در منطقه به شکست برخورد کرده اند و با استناد به فرمایشاد رهبری باید گفت که تا چند سال دیگر اسرائیل نابود می شود.

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که فرمایشان رهبری را با دل و جان قبول کنیم، خاطرنشان کرد: کسی می تواند زندگی خوب و با عزتی را در دنیا داشته باشد که به حرف های رهبر انقلاب گوش فرا داده و عمل کند.

وی در پایان گفت: آرمان های امام و رهبری در دفاع از مظلوم بهترین آرمان ها در دنیا شناخته می شوند و مهم ترین وظیفه ما مردم این است که از آرمان های امام و رهبری دفاع کنیم./۹۷۰۷/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات