۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۴۲۳۰۴
مرکز مدیریت حوزه علمیه ایلام با صدور بیانیه ای؛

سخنان رییس جمهور آمریکا به نابودی اسرائیل سرعت بخشید

مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران استان ایلام، در پیامی سخنان رییس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت رژیم غاصب اسرائیل از تل آویو به قدس شریف را محکوم کرد.
قدس شریف مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران استان ایلام، در پیامی سخنان رییس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت رژیم غاصب اسرائیل از تل آویو به قدس شریف را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

قدس قبله اول مسلمانان و پاره تن اسلام است. این شهر به دست ملحدین اشغال و در تاریخ جراحات بسیار برپیکر دارد، اما هویت خود را حفظ کرده و همواره پاره تن اسلام بوده و خواهد بود.

اقدام اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خشم کشورهای اسلامی و تمام آزادی خواهان جهان را برانگیخت.

فرمایش ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای که فرمود فلسطین آزاد می شود و اسرائیل نابود خواهد شد، به امت اسلام امید بخشید و باعث ترس در دل نظام سلطه به ویژه آمریکا و اسرائیل  شده است، لذا با این دستورترامپ ذلت آمریکا و نابودی رژیم اشغالگر قدس سرعت می گیرد.

مدیریت حوزه علمیه و روحانیت استان ایلام با محکوم کردن اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارتش از تل‌آویو به این شهر، آن را موجب ناامنی بیشتر در منطقه دانسته و خواهان وحدت و همبستگی امت اسلامی برای مقابله با این توطئه شوم است./۸۷۹/د103/ب1

ارسال نظرات