۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۴۲۰۸۲
حجت الاسلام حیدری:

دشمن شناسی و بصیرت لازمه دانشجو است

سرپرست نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان با اشار به به لزوم دشمن شناسی در میان آحاد فرهیخته و دانشجوی کشور، گفت: دشمنی ها در هر برهه از زمان اشکال متفاوتی را به خود گرفته است که برای مقابله با آن ها باید شناخت لازم را داشته باشیم.
حجت الاسلام عباسعلی حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عباسعلی حیدری، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز ‏در مراسم روز دانشجو و گردهمایی انقلابیون جوان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر برگزار شد، با تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان و مسؤولان دانشگاه، گفت: امیدواریم با تغییرات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی بیش از گذشته شاهد شکوفایی این نهاد علمی کشور و نقش آفرینی آن در عرصه اجتماع باشیم.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان بر لزوم ارتباط تنگاتنگ میان مسؤولان دانشگاه و مسؤولان شهرستان تأکید کرد و ادامه داد: بهترین روزهای خاطره مسؤولان همین حضور آن ها در دانشگاه ها است، روز دانشجو در واقع روز مبارزه با استکبار جهانی است و حمایت مسؤولان از دانشگاه هم می تواند به این آرمان انقلاب اسلامی کمک کند.

وی افزود: امروز دانشجویان ما رسالت بزرگی در تولید علم و به تبع آن ایجاد رونق اقتصادی در کشور بر عهده دارند و این وظیفه باید در شرایط امروز کشور پر رنگ تر هم باشد تا دانشجویان با دو بال علم و تقوا بتوانند در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب بیش از گذشته مثمر به ثمر باشند.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: دشمن شناسی یکی از مهمترین مواردی است که قشر فرهیخته و دانشجوی ما باید به آن اهتمام داشته باشد، اگر ما دشمن خود و روش دشمنی آن ها را نشناسیم بالطبع نمی توانیم در برابر توطئه ها و دشمنی های آن ها بایستیم و مقاومت کنیم.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان ‏اظهار داشت: جمهوری اسلامی از ابتدای پیدایش خود دشمنی های زیادی را به خود دیده است و از روز اول تا کنون استکبار جهانی سعی در نابودی و تضعیف انقلاب اسلامی داشته است و این دشمنی ها در هر برهه از زمان بنا بر اقتضائات خاص خود اشکال متفاوتی را به خود گرفته است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به دشمنی های آمریکا و کشورهای عرب مرتجع منطقه با جمهوری اسلامی، بیان داشت:  تصمیم احمقانه رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تنها مورد حمایت معدود روسیاهانی مانند حکام عربستان سعودی و امارات قرار دارد که استکبار جهانی قصد دارد تا از طریق دوشیدن همین دولت های فاسد سیطره نظامی و فرهنگی بر مسلمانان پیدا کند. /869/پ۲۰۲/ب1

ارسال نظرات