۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۴۲۰۵۲
مسؤول طلاب اعزامی مدرسه باب الحوائج اهواز مطرح کرد؛

کمبود نیروی انسانی برای توزیع کمک های مردمی به زلزله زدگان

مسؤول طلاب اعزامی مدرسه باب الحوائج اهواز با اشاره رضایتمندی زلزله زدگان از کمک های مردمی به کمبود نیرو برای توزیع چنین کمک هایی اشاره کرد.
اعزام طلاب اهوازی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

حجت الاسلام گندمی، مسؤول طلاب اعزامی مدرسه باب الحوائج اهواز به مناطق زلزله زده کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور طلبه ها و روحانیان مدرسه در ازگله ابراز داشت: ارائه خدمات پزشکی و غذایی، برپایی ایستگاه صلواتی، پخش وسایل رفاهی همچون پتو، و وسایل گرمایشی از قبیل هیتر و نفت به همت طلاب مدرسه صورت می گیرد.

مسؤول طلاب اعزامی مدرسه باب الحوائج اهواز با بیان اینکه طلاب و روحانیان از صبح تا شب در مناطق زلزله زده حضور پیدا می کنند، عنوان داشت: ۱۲ طلبه از مدرسه باب الحوائج در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرده اند.

حجت الاسلام گندمی با اشاره به اینکه دیروز یک روستا و امروز هم روستای دیگری را تحت پوشش قرار خواهند داد، افزود: دیدار با زلزله زدگان، پرس و جو درباره نیازها و خواسته هایشان در دستور کار طلاب قرار دارد و به دلیل ازدحام مسیر که کمک رسانی ها را به زلزله زدگان منتقل می کند با اندکی تأخیر در مناطق زلزله زده حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه کمک های ارسالی از سوی مردم خوزستان در میان زلزله زدگان توزیع می شود، خاطرنشان شد: زلزله زدگان از خدمات و کمک های صورت گرفته راضی و خوشحال بودند و در این باره هزار و ۵۰۰ نیسان حامل کمک های مردمی از کشور به ۵۰ روستای اطراف شهرستان قصر شیرین ارسال شده است.

مسؤول طلاب اعزامی مدرسه باب الحوائج اهواز با بیان اینکه کمک های مردمی بسیار اما نیروی انسانی توزیع کننده کمک ها ناچیز هستند، ابراز داشت: در بحث مسائل بهداشتی و نظافت بیشترین نیاز به نیرو است که متأسفانه در صورت عدم توجه به چنین مسأله ای نگرانی هایی برای زلزله زدگان به بار می آورد./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات