۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۴۱۶۰۹
حجت الاسلام سلیمی در گفت وگو با رسا خبرداد؛

ورود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به مسأله اتهام نماینده لیست امید به آ‌یت الله مکارم

عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به اتهام خلاف واقع نماینده لیست امید به حضرت آیت الله مکارم شیرازی از ورود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به این مسأله خبر داد.
حجت الاسلام سلیمی

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اتهام خلاف واقع محمود صادقی نماینده لیست امید به حضرت آیت الله مکارم شیرازی از ورود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به این مسأله خبر داد.

وی با اشاره به مطرح کردن مطالب خلاف واقع رسانه های بیگانه از سوی نماینده لیست امید افزود: قطعا مسأله ای که خلاف باشد و با مبانی دینی، اعتقادی، اخلاقی و حریم بزرگان سازگاری نداشته باشد از نظر ما مطرود است.

حجت الاسلام سلیمی با بیان این که حتما اینگونه مسائل را در هیأت نظارت مورد بررسی قرار می دهیم، اظهار داشت: افراد نباید مرجعیت را وارد کشمش های سیاسی کنند چرا که این کار ظلم به مقام عالی مرجعیت، حقیقت و مردم است.

وی ادامه داد: افراد با چنین کارهایی مردم را به اشتباه می اندازند، این مسائل نشان می دهد که برخی افراد باید در اظهار نظرهای خود دقت بیشتری کنند تا سبب ظلم به دیگران نشوند، ما در هیأت نظارت این مسأله را با دقت مورد بررسی  قرار می دهیم و اقدامات لازم انجام خواهد شد./1323/

ارسال نظرات