۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۴۱۵۸۴
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

کوتاهی در انجام وظیفه خیانت به خون شهدا است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در نظام اسلامی پست و مقامی را اشغال کرده‌اند اما در انجام وظیفه کوتاهی می‌کنند به خون شهدا خیانت می‌کنند، مردم ما لایق بهترین خدمات هستند.
سمیه محمودی - نماینده مردم شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سمیه محمودی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای اداره بهزیستی شهرستان شهرضا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: اخیراً خبری مبنی بر پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر گروهک تروریستی داعش منتشر شد که باعث شادی همه انسانها شد، این خبر تنها مسلمان را شاد نکرد بلکه همه انسانهای جهان که با تلاش و مجاهدت نیروهای مخلص جبهه مقاومت از کابوس اقدامات تروریستی و خنریزی‌های داعش نجات یافته بودند خوشحال شدند.

وی ادامه داد: داعش با اقدامات خود در منطقه اسلام را که یک آیین نجات بخش و الهی است بدنام می‌کرد، کسانی که از خاج جهان اسلام به اینگونه اقدامات می‌نگریستند به سادگی تحت تأثیر قرار گرفته و از گرایش به این آیین الهی خودداری می‌کردند اما مجاهدت و رشادت نیروهای مخلص جبهه مقاومت زمینه‌ای فراهم کرده است که اسلام راستین همچنان امکان عرضه به دیگران را داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شهدای مدافع حرم در حقیقت اسلام را از یک دسیسه بزرگ استکباری نجات دادند زیرا بر اساس آنچه محققان غربی مطرح کرده‌اند در قرن بیست و یکم بشر با انزجار از تفکرات مختلف اندیشمندان غربی به سوی معنویت گرایش یافته و خداگرایی توسعه بیشتری پیدا می‌کند بنابراین آنها قصد داشتند در این فرایند جهانی نامی از اسلام باقی نماند اما با رشادت رزمندگان جبهه مقاومت این دسیسه خطرناک با شکست مواجه شد.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: کسانی که در نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خدمت می‌کنند باید نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مفید و کامل به مددجویان تحت پوشش خود به کار ببندند زیرا این نهادها در واقع وظیفه حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: معلولان نیز همانند سایر اقشار جامعه حق دارند از خدمات مناسب و حقوق برابر با دیگر افراد برخوردار باشند و از شرایط زندگی خود لذت ببرند بنابراین همه بخشها از قانونگذاری و اجرایی باید تلاش کنند تا زمینه مناسب برای این منظور را فراهم کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پست و مقامها در حکومت اسلامی ابزاری برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به همه مردم است، جایگاهی در اختیار مسؤولان گذاشته شده تا با استفاده از امکاناتی که دارند مشکلات مردم را حل کنند بنابراین کسانی که در نظام اسلامی پست و مقامی را اشغال کرده‌اند اما در انجام وظیفه کوتاهی می‌کنند به خون شهدا خیانت می‌کنند، مردم ما لایق بهترین خدمات هستند.

محمودی تصریح کرد: بر اساس قانون باید 3 درصد از سهمیه استخدام در نهادهای اجرایی به معلولان اختصاص یابد که متأسفانه تاکنون این وظیفه قانونی محقق نشده است به همین دلیل اعضای فراکسیون معلولان مجلس اخیراً با نتظیم نامه‌ای خواستار عمل دولت به این تکلیف قانونی شده‌اند.

به گزارش رسا، در این آیین از خدمات محمدعلی صادقی تقدیر و سید علی موسوی به عنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان شهرضا معرفی شد./۸۶۸/پ202/ب1

ارسال نظرات