۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۴۱۴۲۷
ولایتی در جمع خبرنگاران:

رهبری به روش امام کشور را هدایت می کنند/ ایران برای تقویت بنیه دفاعی از کسی اجازه نمی گیرد

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل تأکید کرد: ایران برای تقویت بنیه دفاعی خود از کسی اجازه نمی گیرد و اجازه نمی دهد کسی دخالت کند.
ولایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اکبر ولایتی مشاور رهبری در امور بین الملل در حاشیه همایش طلوع حقیقت گرامیداشت اولین سالگرد صدور دونامه رهبری به جوانان غربی در جمع خبرنگاران در رابطه با نامه رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب از قبل از انقلاب تا به امروز به دنبال ترویج اسلام راستین و علوی بوده اند و آنچه برای ایشان در این عرصه بسیار حائز اهمیت بوده است موضوع تبعیت از امام خمینی (ره) و پیش بردن انقلاب به روش امام راحل است.

ولایتی تاكید كرد: اتفاقات داخلی و بحران هایی كه رهبری با آن درگیر بودند باعث نشد كه از موضوعات خارجی غافل شوند، برای نمونه در ترجمه آثاری از "سید محمد قطب"، رهبر اخوان المسلمین و تالیف کتابی با نام "نقش مسلمانان در آزادی هند" از تلاش های ایشان در پیش از انقلاب اسلامی نمی توان دور ماند.

مشاوره رهبری در امور بین الملل با اشاره به فعالیت های رهبری در بعد از انقلاب یادآور شد: بعد از انقلاب در زمان ریاست جمهوری نیز شاهد ایجاد تشکل های اسلامی خارج از مرزها در لبنان، عراق، افغانستان و سایر نقاط جهان از سوی رهبر معظم انقلاب هستیم.

دبیر مجمع بیداری اسلامی با اشاره به مبارزات رهبر معظم انقلاب در دو بخش عملی و تئوری در زمان  رهبری كشور تصریح كرد: رهبر معظم انقلاب در دوبخش عملی و تئوری به مبارزه با چهره داعش پرداختند و نگذاشتند این شجره خبیثه خنثی نشان داده شود، داعش ساخته آمریکا بود مانند بلک واترها با این تفاوت که وقتی کسی را می کشتند یک الله اکبر می گفتند و به این ترتیب به جاهلیت قبل از اسلام، لباس اسلامی تن می کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری به عنوان برجسته ترین مقام جهان اسلام یعنی رهبری مسلمانان  وظیفه خود دانستند که در عمل مقابل آنها بایستند و عوامل شیطانی را از بین ببرند، همچنین رهبری تا به امروز تلاش کردند اسلام واقعی را تبیین کنند که در این رابطه نامه هایی به جوانان مغرب زمین نیز نگاشتند.

مشاور رهبری در امور بین الملل در واکنش به درخواست مذاکره موشکی غربی ها با ایران خاطرنشان كرد: دشمن از اول انقلاب تاکنون در تلاش است با پیشرفت دفاعی مردم ایران مقابله کند و مردم ایران هم اگر می خواستند به حرف آنها گوش دهند رژیم شاه را ساقط نمی کردند.

ولایتی در پایان گفت: فرق جمهوری اسلامی ایران با رژیم طاغوت در این است كه حکومت اینجا متعلق به مردم است و مردم ما هستند که تصمیم می گیرند، درواقع دشمن امروز همچنان به دنبال نفوذهای خود همچون زمان طاغوت است اما جمهوری اسلامی ایران نه از کسی اجازه می گیرد و نه اجازه می دهد کسی در کارش دخالت کند./٨١٦/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات