۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۵۴۱۱۶۸
آیت الله علما:

انقلاب اسلامی بر پایه وحدت کلمه شکل گرفت

آیت الله علما در جمع پاسداران پادگان امام حسن مجتبی (ع)، گفت: انقلاب اسلامی بر پایه وحدت کلمه شکل گرفت.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز همزمان با هفته وحدت با حضور در پادگان امام حسن مجتبی (ع) ابراز داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری انقلاب بر وحدت کلمه تاکید بسیار داشتند زیرا هدف اصلی بعثت انبیا، وحدت کلمه است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ارتباط با خدا دل را بیدار می کند بنابراین باید در زندگی خویش میزان را خداوند قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: زمانی که رضایت خداوند را در زندگی ملاک قرار دهیم خداوند نیز در راستای موفقیت و شکل گیری زندگی شاد ما را یاری خواهد کرد.

وی در ادامه مطرح کرد: طاعت و بندگی خدا سلامت فکری و کاری را به دنبال داشته و قطعا بنده مورد رحمت و احسان خداوند متعال قرار خواهد گرفت.

آیت الله علما اظهار داشت: شیطان به دنبال غفلت انسان بوده و دشمن قسم خورده انسان است اما تنظیم ملاک زندگی با خداوند سبحان انسان را تا عرش اعلا بالا می برد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: باید ذکر قلب ما الله باشد زیرا ذکر خدا عامل طرد شیطان است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر خداوند متعال شکل گرفت و امام خمینی (ره) با همین پشتوانه در مقابل غرب و شرق ایستادگی کرد و انقلاب اسلامی رقم خورد.

گفتنی است فرمانده پادگان امام حسن مجتبی (ع) با ارائه گزارشی آیت الله علما را در جریان امور این پادگان قرار داد./۸۵۷۱/پ202/ب1

ارسال نظرات