۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۵۳۹۹۱۰
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

تفکر بسیجی سبب شکست داعش و عجز آمریکا شد

شهریاری گفت: تفکر بسیجی و سازماندهی آن با فتوای حضرت آیت الله سیستانی توانست نقش ارزنده‌ای را در عراق ایفا کند و سبب عجز آمریکا در منطقه شود.
حسینعلی شهریاری

حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: شکست داعش به معنای شکست آمریکا و اسرائیل غاصب است.

وی با اشاره به فراگیری بسیج مردمی در منطقه ادامه داد: امروز با وجود مدافعان حرم ایرانی، فاطمیون افغانستانی، زینبیون پاکستانی، حیدریون عراقی و حزب الله لبنان مسأله بسیج، جهانی شده است.

شهریاری عنوان کرد: ریشه گروه تروریستی داعش به فضل خداوند متعال، با عنایات و رهبری‌های داهیانه رهبر‌ معظم انقلاب، به فرماندهی سردار شجاع اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، با مجاهدت‌های جوانان این مرز و بوم و دیگر کشورهای اسلامی خشکانده شد.

وی با تأکید بر اینکه تفکرات تکفیری پس از پایان عمر داعش ادامه دارد اظهار داشت: با وجود برچیده شدن سیطره خبیثه داعش در کشورهای عراق و سوریه، همچنان تفکر داعش باقی می‌ماند که باید ملت و مسؤولان هوشیار بوده و برای مقابله با چنین تفکراتی برنامه‌ریزی کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه آمریکا قابلیت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد اذعان داشت: ایران اسلامی برخلاف تصوری که آمریکا ایجاد کرده بود که برای نابودی داعش حداقل 30 سال زمان لازم است، توانست 3 ساله ریشه این شجره خبیثه را نابود کند.

وی با اشاره به کلام امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «ما انقلاب را نه از بُعد نظامی آن صادر می‌کنیم» عنوان کرد: در دیدگاه امام راحل، صدور انقلاب یک وظیفه حتمی و انقلابی به شمار می‌رود؛ پس پیروزی جبهه حق بر باطل در سوریه و عراق همه از برکت انقلاب اسلامی بوده که بعد از 1400 سال اسلام ناب را کلید زده و این تفکر اسلامی را بر دنیا حاکم کرد.

شهریاری در ‌پایان با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی سبب عجز آمریکا در منطقه شده ابراز داشت: تمامی شکست‌های استکبار جهانی در منطقه از ناحیه بسیج بوده است؛ حشد الشعبی هم برگرفته از تفکر بسیجی و سازماندهی ما بود که با فتوای حضرت آیت الله العظمی سیستانی شکل گرفت و توانست نقش ارزنده‌ای را در عراق ایفا کند./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات