۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۳۹۳۸۵
آیت‌الله جنتی:

اجلاس محبان اهل‌بیت یک افتخار برای ایران اسلامی است

رییس مجلس خبرگان رهبری به مناسبت پیروزی‌های اخیر در عراق و سوریه، گفت: پیروزی‌های اخیر بر داعش و تروریست‌ها را به همه مسلمانان و به ویژه رهبر معظم انقلاب و همچنین سردار سلیمانی تبریک می‌گویم.
حضور آیت الله جنتی در اجلاس جهانی محبان اهلبیت (ع) و مسئله تکفیری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری در حاشیه اجلاس جهانی محبان اهل‌بیت(ع) و مسأله تکفیری‌ها که در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر در عراق و سوریه، اظهار داشت: پیروزی‌های اخیر بر داعش و تروریست‌ها را به همه مسلمانان و به ویژه رهبر معظم انقلاب و همچنین سردار سلیمانی تبریک می‌گویم و امیدوارم که همواره موفق باشند.

وی در خصوص اجلاس محبان اهل‌بیت(ع) و مسأله تکفیری‌ها نیز تأکید کرد: برای برپایی این اجلاس دکتر ولایتی و همکارانشان زحمات زیادی را کشیدند و توانستند در حدود 600 نفر از محبان اهل‌بیت(ع) را از 93 کشور جهان دور هم جمع کنند، از این رو باید گفت آقای ولایتی گل کاشت زیرا این یک اقدام ارزشمند است.

رییس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: این اجلاس یک افتخار در کارنامه جمهوری اسلامی خواهد بود، فردا نیز این عزیزان در محضر رهبر معظم انقلاب از بیانات ایشان استفاده خواهند کرد.

وی در پایان گفت: امروز شخصا از برگزارکنندگان این اجلاس تشکر می‌کنم و هر چقدر همه برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم مسیر انقلاب زحمت بکشند بسیار اثرگذار خواهد بود./816/۲۰۲/ح

ارسال نظرات