۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۳۸۸۷۶
همزمان با هفته کتاب صورت گرفت؛

حضور امام جمعه تبریز در یکی از کتابفروشی‌های شهر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به منظور خرید کتاب و آشنایی با تازه‌های نشر امروز در یکی از کتابفروشی‌های قدیمی شهر تبریز حضور یافت.
حضور امام جمعه تبریز در کتابفروشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در اقدامی قابل تقدیر، بدون اطلاع قبلی در کتاب سرای دریا، یکی از کتابفروشی‌های قدیمی شهر تبریز حضور یافت و اقدام به خرید کتاب کرد.

امام جمعه تبریز که پیش از این دو بار در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب این شهر حضور یافته بود، این بار خود در یکی از کتابفروشی‌های شهر حضور یافت تا از نزدیک در جریان وضعیت چاپ و نشر کتاب در تبریز قرار گیرد و پای صحبت‌های کتابفروشان شهر بنشیند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در این بازدید ضمن مطالعه گذرا از چندین کتاب تازه منتشر شده در حوزه خانواده، سبک زندگی اسلامی، فقه و مبانی اسلامی و ... سؤالاتی نیز از مدیر این کتابفروشی داشت که سؤالات نشان از دغدغه امام جمعه شهر از وضعیت کتابخوانی و سرانه مطالعه مردم کشور دارد.

جالب است بدانید که امام جمعه تبریز برخلاف برخی از مسؤولان که برای گرفتن عکس مقابل کتابخانه‌ها قامت خود را راست می‌کنند؛ برای خرید کتاب وارد این فروشگاه شد و کتب مورد علاقه‌اش را خریداری کرد، ضمن این‌که در جریان آخرین وضعیت و مشکلات کتابفروشان شهر تبریز قرار گرفت./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات