۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۵۳۸۴۷۷
مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان خبر داد؛

اعزام طلاب کوهنورد قم برای یاری رسانی به زلزله زدگان

مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان از اعزام طلاب کوهنورد قم به کرمانشاه جهت یاری رسانی به زلزله زدگان منطقه غرب کشور خبر داد.
حضور و فعالیت جهادی طلاب در مناطق زلزله زده کرمانشاه

حجت الاسلام عمار ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اعزام طلاب کوهنورد قم به کرمانشاه برای کمک رسانی به زلزله زدگان منطقه غرب کشور خبر داد و گفت: تعدادی از طلاب کوهنورد استان قم برای ارائه خدمات و کمک رسانی به زلزله زدگان منطقه غرب کشور، راهی کرمانشاه شده اند.

مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان اظهار داشت: این طلاب کوهنورد طبق برنامه ریزی هفتگی مؤسسه عالیان هر هفته به یکی از قلل کشور صعود می کنند.

وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه دردناک زلزله در منطقه غرب کشور و با توجه به وخامت اوضاع، همچنین بنا به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه هر کس می تواند به زلزله زدگان یاری رسانی کند، این طلاب بلافاصله راهی کرمانشاه شدند.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگر سخنان خود از لغو برنامه کوهنوردی این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به این حادثه و حضور طلاب در کرمانشاه، برنامه صعود این هفته طلاب کوهنورد مؤسسه عالیان لغو شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: بسیاری از طلاب کوهنورد با توجه به آموزش هایی که دیده اند، با اصول اولیه امداد و نجات آشنا بوده و در این زمینه می توانند در یاری رسانی به زلزله زدگان مثمر ثمر باشند.

مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان با ابراز همدردی و عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه جانسوز از خداوند متعال طلب مغفرت برای درگذشتگان و صبر برای بازماندگان و هموطنان کرمانشاهی کرد./840/ت302/ب1

ارسال نظرات